tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, December 19, 2012

Telur masin Kuala Kurau

Siapa suka telur masin angkat tangan. Eh, yang angkat mouse buat apa. Hihihi. Gurau ya. Telur masin ini aku beli time pergi kenduri kahwen di Kuala Kurau bersama keluarga. Alang-alang dah sampai, beli terus. Sedap!


- fresh lagi time beli, baru beberapa hari -


Dalam sekotak ada 20 biji. Harga RM 13 sahaja. Oh ya, bukan setakat telur masin je pemes tapi ikan masin pelbagai jenis pon ada. Jangan lupa singgah ya kalau ke Kuala Kurau.


# Kuala Kurau dan Batu Kurau adalah tempat yang berlainan ya





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

36 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

murahlah..kalau kedai kat umah akak ni sebiji Rm1.huhu

IntaNBerliaN said...

akak sk tp sk yg kuning yg putih tu kurang.. hihi

JaSSNaNi said...

murah tu... sedap telo asin ni kalau time2 bulan posa mmg layan.. time2 lain kadang2 je.. :) tapi makan gak la..

Mimie said...

akak pling suke telur masinnnn

ayut said...

65sen sebjik...kt pasar slalu taye 50sen..ni blh bt bnga tlur dh ni :)

Kesuma Angsana said...

sedap tu. harga pun ok

محمد رازيق said...

kita suak telur masin. syok makan. harga pun murah ye.

Mrs Lurve said...

suka...skrg nie dpt free je sbb family adik ipar wat sendiri..

Cik Nur said...

lama tak mkn telur masin..
selalu mkn ikan masin je..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmm xsuka makan telur masin... kalo makan pon..amek telur kuning jer.. muahahaha~

hnahdy said...

suka juga telur masin :)

wahida said...

murahnyaaaaa....kat rumah aku ni sebijik rm1.20...huwaaaaa...dah la aku ni hantu telur masin...nak2 yg kuning tu...phewwwww...yg kuning tu aku boleh ratah mcm tu je tau...byk2 pun takpe...haha...

Nadia Johari said...

nad suka yang kuning-kuning die..hahaha

nik ros said...

sis suka telur masin...feveret la ni :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ha akak suka telur masin...akak suka kuning dia ja yg putih tu kurang hehehe

Mrs Velentine said...

murahnya..tp akak tak pandailah makan..huhu

nanieybarnieylurviey said...

Sbut kurau2 ni teringin ikan kurau :) sdpnye....

Cinta hazanis said...

telur masin enak dimakan bersama nasi kerabu.

shidaR said...

shida suka pe sgla masin hehee :D

najihahfara said...

kalau terlalu masin sy x suka hihi

fieda said...

suka yg kuning telur tu jgk..putih masin..

adyna said...

Masa akak byk dak2 plkn semanggol komuniti memang rajin g sini..n dapat telur masin free ;)

Myra Jay said...

Akak tak berapa reti makan telur masin, kalau makan 1/4 pun tak abes..heheee

nur anis said...

telur masin..kadang kadang suka, kadang kadang tak..huhu

NoEn said...

lama dh xmkn telur masin

eintan nurfuzie said...

trasa nak makan telo masin le... hehehe

ieda said...

sedap nyeee
murah tuu dik 20 biji rm 13 ;)

Aty_Fared said...

Akak suker telur masin..!! Eeerr.may be sebb akak suker mkn masin2 kot..heheh

Tihara said...

akak selalu kompiuh antara dua tempat tu

deno said...

dulu deno slalu pelik nape telur tu hitam.. rupanya telur masin.. hihi

Che Rosliza Che Mat said...

akak pun suka telur masin hihihi

azizah :) said...

murahnya telur masin tu..sedap makan nasi panas2..lama kot jijah tak makan telur asin ni..

نورعيم said...

sedapnya makan dgn nasi kerabu. yummy!

::CIK LYNN:: said...

haah...dlu time rya lalu kwsan tu...nmpk diorang jemur ikan masin...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sedap ni kalau makan dengan nasi panas :)

Azhafizah Md Nor said...

suka yang kuning je..hehe..murah gak kan kat sana.