tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, August 05, 2013

1003338 sudah!



Kalau earning Nuffnang banyak itu, jutawan sudah namanya. Hahaha. Sebenarnya aku ada niat nak snap bila pageview mencapai 1 juta tapi tak kesampaian gamaknya.


Dah terlebih angka. Muahahahah! Takpelah, mak jemah tak kisah. Saja suka-suka sebenarnya.


Orang lain dah berjuta-juta aku baru sampai angka ini. Pelan-pelan kayuh namanya =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

huny madu said...

Banyak tu.. kita punya sikit je lagi, kena usaha lebih hehe..

AnneRaini said...

akak pun xsampai lg weh.

lynndamya said...

wahhhh dah 7 angka lahhhh, congratez , sy punya belum lagi, masih kayuh pelan2..hahaha selamat hari raya yui (n_n)

Nurzakiah Hanum said...

banyak tue

Liza Licha said...

bestnya dapat 1 juta dah :)

shaFazie said...

woww ...tahniah yui...blog yui mmg best byk info ktorg dpt tq yunk:)

shark said...

pergh...
mana ada jeles nie..
mmg terbaek ler..
shark ada kot tergolong dlm tu..
ehehe

Deqla Manjew said...

wahhh..deqla pun lom cecah tahap tu tau.. cayalah yui! =D

Anonymous said...

tahniah.. tahniah.. akak tak tengokpun.. lepaihni mesti nak tengok.. dah sejuta ke idak...

Cho Zila said...

akak komen tadi guna anonymousker.. sori...

Shakira Pathi said...

Tahniah!! :)

azizah :) said...

banyak jugak tu pageview.. gudjob!

J.Syazwana said...

tahniah!
kite baru 200++ huhuhu
kene berusaha lebih :D

Nur A.Z said...

wah banyaknye pageview. dah juta dah. clap clap clap

Nadia Johari said...

fuh boleh tahan...waa..nak kad raya ar-rahnu..hehee

Hazmin Hamudin said...

Hebat tu. Tahniah..

Nurfaezah Abdullah said...

mine is still belasan ribu hehehe

FarhanahAdzlan said...

saya tak sampai2 lagi tahap tu sebab malas bebeno nak menaipp hahaha

Jie Susanos said...

tahniah ye cik yui..

Mimi Azirah said...

tahniah yui

Mieya Atiera said...

Wah... tahniah. Bnayaknya pageview. Blog Mieya baru nak cecah 200k. huhu

Cik Nur™ said...

perghh..dah sejuta...
tahniahh.. :)