tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, August 07, 2013

Imaginasi blogger melalui gambar terhadap yui

Serious, bila tengok macam alahai comelnya. Comel sebab kreativiti melukis itu ada. Bakat kurniaan Illahi. Korang nak tengok tak gambaran blogger Lynndamya terhadap aku melalui lukisannya?




Terima kasih dear. Sangat suka lukisan itu. Tak sabar nak tengok depan mata. Bukan aku seorang sahaja, ramai lagi blogger lain yang bertuah.


Jom terjah blog lynndamya. Tambah kenalan di bulan mulia.


* Aku tiada bakat melukis tapi bakat membebel itu pasti. Hahaha. Esok dah raya. Selamat hari raya semua!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

jom terjah

Aishah Jahirah said...

tangan mmg kreatif melakar...menjadi...:)

IbuNoey said...

comel je lukisan tu..hehe..

Deqla Manjew said...

yui byk bakat terpendam kot...hihi.. salam aidilfitri.. maaf zahir batin yui! =D

Cik Nur™ said...

yui pun ada bakat jugakk..
semuanya terhasil dari barang2 kraf yui tu.. :)

ayut said...

nk g terjah jap...cane lukisannya..

Nadia Johari said...

yui kreatif dlm craft..hehe