tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, August 20, 2013

Masalah kabel sebagai punca

Petang semalam datang 2 orang untuk perbaiki apa yang patut. Betulkan komputer ini yang itu bermasalah. Betulkan yang itu yang ini pula bermasalah.


Akhirnya punca sebenar adalah masalah kabel. Baru 2 tahun beroperasi tapi kabel problem. Uisshhh. Sabar jelah.


Hari ini hanya 2 pc yang terpilih boleh digunakan melalui kabel simpanan dan salah satunya aku. So, kalau aku mampu bw aku bw terus okay. Itupun kalau pelanggan tak ramailah.


* Dah ada azam baru =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

beta kupu said...

ooi btuah Yui mnjdi owner pc yg terpilih tu ye?! hihihi

Kuazue Mohd said...

as salam...selamat hari raya... bertabah lah n semoga berjaya bw ya..

BUNDA a.k.a KN said...

biasalah tu...dah tak pelik lagi...

Rosmiza Ali said...

Takpe, utamakan kerja dulu.. Free2 nanti boleh la balas kunjungan.. =)

Rapunzeel Cikilolo said...

kabel dulu pasang yang murah punye la tu...

selamat bekerja yui...

Deqla Manjew said...

ok yui.. pelan2 bw k.. apa azam baru tu? share la.. ;p

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui,takpe la slow2 bw nak buat camna kan?

Kakzakie said...

Nasib baik salah satunya Yui punya. Ada yg nak pinjam tak?

Kesuma Angsana said...

tq sudi jenguk blog KA Juga yer

Qashmere said...

meh la singgah blog kita... bertuah ler pc dia bole pakai. hahaa

diana said...

apa azam baru??nak jadi isteri solehah??heheheh

ieda immi said...

pulakk kabel punye hal .. huhuh
x best kalau x update kan dik ..
kalau akk memang risau kan

eima said...

buat kerja tu yg lebih penting .... :)

^^eKaTiKaH^^ said...

kite pun baru sekarang berkesempatan nak bw. hehe

azizah :) said...

untunglah yui punya pc terpilih..hahaa

Cik Nur™ said...

apa punca kabel tu rosak?

ehh..samalah kita..ada azam baru jugak.heheh

Mimi Azirah said...

Utgla pc yui terpilih...kabel rosak tuh msti cik ti pny keje...hahahaha

Hazmin Hamudin said...

Siapa la tu yang geget kabel tu kan. Haha

Chot said...

nect time pc pakai -wireless pulak

Cik Itah@Rama Rama Pendek said...

sabar ..hihi

Nadia Johari said...

aiyakkk..sush mcm tu

wawa syaida said...

Wow...dasyat pc yui ni :)