tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, August 09, 2013

Kerana GPS - Guna Pun Sesat

Aku pernah terkena dengan GPS. Tak memasal terpaksa terlajak berpuluh km akibat percaya bulat-bulat pada gps. 


Kes aku takpe lagi. Ni kes dalam gambar, kesian tengok mereka. SESAT tak tentu hala nak balik ke mana. Hahaha.




Orang balik kg sebelum raya. Ini dah raya kedua. Tertinggal flight ya mak jemah?


* Aku tahu ramai tak bw. Tumpu pada hari raya. Takpe, segala jejak balas akan dilakukan bermula Isnin depan. InsyaALLAH





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Jie Susanos said...

suka guna gps sbb slalu sesat..haha

azizah :) said...

haa.. jaga2 mak jemah..

Norhazlina Mohd. Zaki said...

Hahahahaa...pernah juga sesat sbb guna GPS...even dah tahu hala jalannya..saja nak try guna GPS..kot kot lebih mudah jalannya...alih2... 360 degree dipusingnya kami...huhuhu...last2..off GPS...

nanieybarnieylurviey said...

Biasa la. Semue busy beraya.. :)

Cik Nur™ said...

blog mmg sunyi je kan...
ramai yg masih bercuti lagi ni..mcm nur..hehehe

ayut said...

hahhaha..ayut ni pon baru BW... :)

Nadia Johari said...

adeh..