tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, August 14, 2013

WW 97 - I City Ipoh, Perak






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

wawa syaida said...

i city ipoh? 1st time wawa tau ni...tak sabar nk tunggu full story :)

Deqla Manjew said...

kat sana pun ada ict ke? haha..ingtkan kat shah alam je.. semlm baru deqla pegi ngan ank buah.. ;)

Cik Itah@Rama Rama Pendek said...

mesti seronok kan kat sini..

Amanina Mads said...

seronok lepak i city ipoh..hehe
nk tandas masuk je hotel riverfront tu.

Nurzakiah Hanum said...

wow dah ada ek

eima said...

kat ipoh pun ade ek .. yg kat s.alam tu puna ku tak penah pegi lagi memalam ...

permatabiru said...

ehh ipoh pun ada i-city ke?hehe

:: Cik Viva :: said...

Untungla tak payah pg shah alam dah..kt sana pun ada setakat nak tngok lampu..hehe

NoEn said...

ipoh pun ad icty juga ye

Syazana Zainn said...

susah cr parking kat sini -______-
meluat hahaha

azizah :) said...

waaa ipoh pon ada i-city..terbaiklah..

dear xila said...

hahahaha kan? lepasni trick art, disneyland sume ade..ajula ipohh~

Cho Zila said...

yo ler sangat... ni mesti kat tepi sungai kinta kan...

Pykaa Pdott said...

Kat ipoh pon ade eh ??

Jie Susanos said...

emm..perak pn ada dh..

Eca Dwinky Asha said...

wah..icity kat ipoh pun ada?..kt sabah ntah bila la ada.hehehe..tpi selalu je nmpk lampu2 kt pokok2 tepi jalan...kira icity la tuee..kekekeke

Cik Nur™ said...

river walk kan..
belum berkesempatan lagi nak singgah....huhuhu

ayut said...

ada eh??hahaha..tak pernah tahu ni...belah mana ni yui?

Ibu Lala said...

Igt kat shaha alamnje yg ada ict ni. Ipoh pun ada ek.

Nadia Johari said...

takyah g jauh2 erk...ehehe..kat ipoh pun dah ade i city

hunnybunny said...

Eh kt ipoh pn dha da I-cty ke nuyui?