tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, August 28, 2013

WW 99 - Baju raya Lela





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

Amanina Mads said...

comel..buat sendiri ke beli? hehe

Hazmin Hamudin said...

Budak2 xpe baju raya macam tu. Hehe

Nurzakiah Hanum said...

cutenya

Che Rosliza Che Mat said...

cantik...yui buat ke...

azizah :) said...

hahaha kucing pon ada baju

nanakimie said...

lela meow ye ni?heee...meow pun nak pakai baju raya kan:)

eima said...

diorg pakai tak raya tu ..nk tgk gambo

Sally Yatiey said...

Comel! ;D

eMMe said...

wow~ cutenye..kalo pakai mesti lagi cutee... hehehe.. nnt nak tgk modelnye ye Yui...

Fifi Nadhrah said...

comel.. macam baju raye baby pulak..

J.Syazwana said...

amboi kemain kau lela. hahaha

Azhafizah Md Nor said...

kalau dah pakai ni lagi comel kan..

Cik Nur™ said...

Nur dah beli untuk bulat...
nanti nur upload..

Nur beli saiz L untuk dia..
tapi sendat..hehehe

Jie Susanos said...

oo..sape tu lela

Deqla Manjew said...

wahh ada lagi baju baru si lela? amboiii.. bergaya lebih dari tuan nmpknya nih.. hihi

are_lin@yu said...

super sweet ni ;-)

Syida Rasyidah said...

yang belah kiri tu cantikkkk :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cute sungguh baju tu yui

Cik Itah@Rama Rama Pendek said...

sweet sungguhh :)

wawa syaida said...

comel dan seksi...sekali tengok mesti ingat baju baby...rupanye baju meow meow :)

ayut said...

tu dia baju yer..hahaha..comel..mcm bju baby dh :D