tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, August 02, 2013

Dalam bakul sahaja tanpa kemana-mana

Kalau aku pergi veterinar, aku akan letak kucing dalam bakul merah ini. Jadi mereka dah faham maknanya aku nak bawa pergi mana-manalah. 


Haritu saja aku bukak penutup bakul, terus Shinchan laju masuk dalam itu. Perasan nak pergi jalan-jalanlah tu. Tengoklah, dia buat muka kesian sebab aku tak angkat bakul.




Muka simpati sebab dah lama tak bawa dia ronda-ronda naik motor. Nanti ya sayang.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

wawa syaida said...

hihi comelnye sinchan

shaFazie said...

merah gitue :)

ieda immi said...

alah2 comelll duk molek2 yeee

pena rozie said...

Hahahaha.... Pandai die

izan mama mia said...

di pun nak ikut g shoping raya

Kakzakie said...

Walau tak ada akal tapi dah kena asuh dia tahu biasa kalau masuk bakul chance nak jalan... kesian dia...

lynndamya said...

comelnya, dia dh terbiasa lah tu..hihi comel sgt, angkut bawak ronda keliling dlm rumah pon jd lah, hahhaa selamat hari raya yui (n_n)

Dylla Abas said...

muka dia garang la...tp cute!

AnneRaini said...

muka mengharap buah tak gugur..haha

azizah :) said...

sweet sangat!

IbuNoey said...

haha,nak ikut..muka tak tahan tu..minta simpati..

Shakira Pathi said...

Comelnye!! :D

Deqla Manjew said...

comei sgt sincan ni tau.. suka jenjalan yer.. ;)

Umie Artoqiemie said...

macam pelik je kucing suka naik moto? haha. dia x mabuk ke?

eima said...

Kemain shinchan tu kan..pandai

ANNA MARIANA said...

comel sangat :)

Norhazlina Mohd. Zaki said...

Comelnyaaa....

ayut said...

saya nk pegi jejalan la...!!cptla bwak..hahaha..comel jer...

shark said...

ok..
shinchan mmg kiut..
x kesah ler duk mn2..
tuan dia x brani marah punya :p

Cik Nur™ said...

kekekeke..comel sinchan. :)

Nadia Johari said...

kucing memang cept tau..lagi2 kalau nak jalan atau bagi makan