tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, August 23, 2013

2 pemenang GA Ogos Nurul Yui 2013 ialah

Setelah dinilai, dibelek, dibaca bercampur dengan yang berjaya buat aku tersenyum secara rasmi dengan lafaz BISMILLAH aku umumkan 2 peserta yang berjaya di pilih untuk GA Ogos 2013 Nurul Yui- Duit Raya 2013 ialah




Anda boleh baca entry mereka. Yang pasti semua entry peserta aku suka dan aku ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi join.


Kepada 2 pemenang ini sila mesej daku Yui 019-2331810 untuk pemberian hadiah yang dijanjikan.


InsyaALLAH bulan depan ada lagi GA seterusnya. Moga tercapai hajat nak adakan GA ringkas setiap bulan untuk tahun 2013. Aminnn.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Sally Yatiey said...

Tahniah! ;D

Shark Kay said...

grrrrr..
kenapa bukan nom 3..
isk isk isk...
hehe..
gud luck umikasom dan juga ishy :)

dear xila said...

Tahniahhh ala xsempat nak join haaa

Yumida Huda said...

alhamdulillah..makasih yui
terkezut nengok...x sangka..alhamdulillah...
tahniah jugak buat chot

QasehnyaRania said...

tahniah buat yg menang

Nur Atira said...

tira no 5 . tak menang . eheh . takpe lah . tahniah kpd pemenang

Chot said...

beribu-ribu terima kasih yui sbb pilih chot...pestime menang GA sbb jrg sgt join..hehe..Alhmdulillah. Semoga murah rezeki Yui :)

Aishah Jahirah said...

tahniah kepada pemenang....:)

hana hadi said...

tahniah kepada pemenang :)

Syazwani Afandi said...

Tahniah kepada pemenang :)

Mieya Atiera said...

tahniah kepada pemenang. Mieya tak sempat nak join pon.

Cinta hazanis said...

comelnya kad kawin tu.:)

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah...kepada pemenang..

Cik Nur™ said...

tahniah buat pemenang

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah utk mereka

awaa said...

alaa.. melepas. next GA perlukan sponsor ke?

IntaNBerliaN said...

tahniah utk pemennag

Deqla Manjew said...

sori x join..huhu.. tahniah buat pemenang.. ;)