tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, August 01, 2013

Shinchan yang semakin malas



Sekarang memang mak aku buka penutup bekas basuh tangan disebabkan meow-meow dalam rumah pemalas! Tengok sahajalah ketua segala malas, Shinchan.


Tak padan dengan muat-muat muka, kasi redah sahaja asalkan dapat minum. Padahal dah ada mangkuk dekat dengan toilet untuk meow-meow minum. Dalam sangkar pun ada. 


Kau betul-betul nakal macam kartun Shinchan. Shinchan oh Shinchan! Geram tapi sayang tetap ada. Hihi.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Syida Rasyidah said...

hahahaha... comel je.. bulan puasa, dorg pun malas nk jln jauh2, mood raya katanya.. hehehe :)

Nurzakiah Hanum said...

hahaha
sama2

Nisah Idham said...

alaaa comelnya die.. kucing akak suke panjat sinki utk minum. padahla dh ada air minuman dlm bekas... kite masak die pon ikut sibuk jgk grrrrr

eima said...

asal boleh je ... hahaha

BlueiceButterfly said...

adoyai..hehe comel ja minum dalam tue..kang lekat kepala terus

Ayu Zan said...

nuyui pun cat lover ya..

salam kenal ya..

J.Syazwana said...

ahahaha pemalas punye kuceng.

intanfirdaus247 said...

comelnyyyaaaa shincan niihhhh

Nurfaezah Abdullah said...

hehe nakal mcm sinchan :p dah klik imotiv.

^^eKaTiKaH^^ said...

mak ai, tak menyempat tu. terus minum dalam tu. hehe.. dasyat shinchan nie :P

hana hadi said...

oit2... xsopan betul. hehe kang xpasal2 kepala tersangkut kat situ

Cik Nur™ said...

YaAllah....
sebijik mcm kucing Nur...
mmg pemalas...

kucing nur hari2 dia tidur jee..hihihi

wawa syaida said...

hihihihi macam-macam aksi sinchan ni

Deqla Manjew said...

hahahhahaa... sebolehnya nk masok kepala dlm tu.. kucing deqla mcm ni jugak la... main sapu je air sape pun...;p

ayut said...

hahaha..pose la...tu tak leh jln jauh tu kot :p

shark said...

kah kah kah..
ko mmg malas shinchan..
guling2 tgk pic nie.

Nadia Johari said...

hahaha..ikut tuannyer la