tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, August 25, 2013

Kucing berkenduri di hari minggu



Bukan manusia sahaja hari minggu sibuk ke kenduri kahwin, jamuan hari lahir dan seangkatannya. Kucing-kucing aku pun berkenduri juga. 


Ini baru sebahagian yang ada. Ada lagi yang tiada dalam gambar.


Ini juga antara kucing yang akan ku beri jika ada yang sudi untuk membela. InsyaALLAH gambar yang lain bakal menyusul.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Chot said...

Yui pun bela kucing ae? Wah...byk plak tu..sy seko dua je.boleh la kongsi tips

Rosmiza Ali said...

Banyaknya kucing Yui.. Akak bela 3 ekor jer... Hehe..

adyna said...

Byk nye kucing yui...

Psst shaklee sama je harga ngan vit lain yui nampak mahal sebab banyak tablet contoh vit e tahan untuk 3 bulan ;) vit c akak botol besar 300 tablets dah msk 8 bulan tak bis lagi ;) , akak beli ckit2 hehehe

Tihara said...

comel2, murah rezki yui :)

hana hadi said...

banyaknya... dah besar2 semua

Jie Susanos said...

bgus2..makan ramai2..

Mieya Atiera said...

Banyaknya kucing..

Sally Yatiey said...

Banyaknya.. ;D Comel2

Yumida Huda said...

yumida ske tengok yag hitam belang tu yui
kat umah kucing yumida makin berkurangan
byk yg mati..dulu ade belasan ekor kucing
now, tinggal 6 ekor je
makasih sudi bg hadiah topup tu..akan yumida gunakan sebaiknya
baru je beli junior whiskas masa keluar semalam..kasi anak kucing mkn..berseleranya diorang..hehe

Cik Nur™ said...

byknyaa....kira open house raya la ni ehh..kekekek

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kucing tgn kenduri open house tu eheee

Nadia Johari said...

banyaknyer..knduri makan apa tu

azizah :) said...

meriahnya yui dengan kucing.. banyakk tu..

Aishah Jahirah said...

wah diaorg pun makan2 gak....tertibnya...

IntaNBerliaN said...

byk betoi kucing yui ni

wawa syaida said...

banyaknya kucing yui....seronok main dengan kucing

Deqla Manjew said...

byknyeeeee... hihihi.. kenduri kawen kucing ke tu? ;p

Eca Dwinky Asha said...

nasib baik yui jauh kat perak, klu dkt, nak jugak seekor....eca xde kwn duk uma sorg2..tu yg nak pelihara kucing...tpi bf xbg, dia takut kucing hilang masa eca g keja ;(