tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, August 26, 2013

Duit Raya 2013

Raya aku tahun ini makin menipis jika membabitkan soal duit raya. Bukan apa, penerimaan makin kurang. Muahahaha. Tahun ini dengan jayanya hanya dapat duit raya dari abah. 


Tahun lepas, dapat juga dari pakcik, dari si dia. Tahun ni nan hado. Ok aku sedar aku makin dewasa. Makin meningkat remaja. Hahaha. Remaja sangat!


Bab penerimaan je berkurang, pengeluaran masih normal. 


Motif entry? Saja nak bercerita kisah raya 2013. Sebagai kenangan. Banyak lagi "hutang" aku untuk entry raya termasuk kad raya dari blogger.


* Aku tak heran sangat bab duit raya sebab saja suka-suka. Orang beri kita terima orang tak beri nak kata apa. Rezeki masing-masing.


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

moning

beta kupu said...

sy pun dpt dr 3 org je duit raya wlupun dah kategori memberi dah...
pun sama klu xdpt pun xpe, klu dpt tu syukur....;)

Hazmin Hamudin said...

Dah kerja pun mengharap duit raya ke? Haha

Syazana Zainn said...

Alhamdulillah di usia mcm ni kite still dapat lagi duit raya hihi

Chot said...

Bia kurang. Jgn zero. Hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak ni memberi jer menerima xdpt dh haha

aniswany lazim said...

anis ni dh lama berputus asa dari dapat duit raya sejak abes SPM -.- sadis

Fazi Isma said...

samalah kita, tak dapat duit raya pun kak yui, sedih. huhuhuhu

intanfirdaus247 said...

Salam yui..hehe..makna kata yui dah makin dewasa,,,kan kan

Sally Yatiey said...

Saya pun dapat duit raya dari ayah sorang ;) hee

Nadia Johari said...

sama la nad..dapat duitraya dr bos degn rakan2 opis je..hahaha

Cik Puan Rara said...

heheheh dh boleh kawen,tu x banyak dpt wet raya.hehehe

eMMe said...

sejak keje, mmg takde dah dpt duit raya... kuar duit lagi ada.. yui nk duit raya dari akak, meh dtg umah,h eeee~

nanakimie said...

heee...yui kan da kerja:)

Shakira Pathi said...

sama la, dah masuk U pun dah dapat kurengg duit raya :)

azizah :) said...

dah nak kawen xleh dapat duit raya lagi dah..hee

Aishah Jahirah said...

huu tahun ni langsung xdpt wit raya dah...hehee pemberi duit raya lak.

Amanina Mads said...

sama la kita.. duit raya thn ni merosot.

Cik Nur™ said...

Nur pun masih terima, tapi tak sehebat dulu2 laa..hehehe

IntaNBerliaN said...

bila dah besar @ bekerja mmg bab pengeluaran lg byk :-)

ayut said...

hahaha..umor meningkat duit ye makin nipis kalau raya :p

Che Rosliza Che Mat said...

makin dewasa..makin susah nak kolek duit raya..lagi keluar adalah...

wawa syaida said...

dah 3 tahun dengan jayanya setiap tahun menyumbang duit raya...yg terima tu nan hado...

Deqla Manjew said...

ada terima jugak.. wlupun dah kawen..hihi.. murah rezeki si pemberi.. ;)