tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, April 14, 2013

Anak kucing untuk dilelong

Tak payah nak percaya kalau aku nak lelong kucing. Jual kucing pernah sekali. Huhuhu. Ini anak Eton Junior. Dah pandai berlari-larian, pantang orang lalu depan sangkar, bising kemain nak keluar!




Bila dah masuk dalam plastik, diam terus. Hahaha. Lepas ini buat cara macam ini. Seronok tengok depa diam. 





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Sally Yatiey said...

Comel pulakkk ;) haha

azizah :) said...

masuk dlm plastik hitam betul2 macam nak jual..hehehe

Nur Dzafirah said...

yui sampai hati nak jual kucing comei tu... -.-

Cik Nur™ said...

mcm bulatlaa....suka duduk dalam plastik...

:)

^^eKaTiKaH^^ said...

alahai, comelnye anak Eton nie. hihi.

saffiya_aleesya @ echa said...

diam sbb takut kena jual kot huhuhu

KY said...

tapikan yui, kucing memang suka duk dlm plastik bag, yg kat rumah akk pun sama, kalau blh plastik diam je konon2 sembunyilah...

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

macam jualan lelong je kak. sian kucing tu. memerlukan kasih sayang akak lagi tu.. hihihi :D

Rapunzeel Cikilolo said...

alahai cute..

tu pun muka nakal lagi nak main tu...

Shida Radzuan said...

diam sekejap je tuh heheee :D

Tihara said...

comel la anak dia..gewam :)

Mrs Velentine said...

hehehe suka anak kucing teu masuk plastik

AyueJean AJ said...

Ya ampunnn..
Comelnya..
Geram tengokkk..