tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, April 24, 2013

WW 86 - Gunalah simPATI untuk penjimatan ketika di Bandung



- akan ku bagitahu cara guna
dan kaedah telefon yang sangat menjimatkan! -


untuk dapatkan ole-ole dari Bandung
Tamat 25/04/2013



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

:)

LiYa HaNiF :: said...

hehehe.... tunggguuuu

Shakira Pathi said...

Lawak gila nama :p

ayut said...

aik...ada ea sim tu...bunyi dh ala2x simpati...hihhihi. :p murah ke yui?

Kuazue Mohd said...

ya..member pun kata guna simPATI...cepat la review ...

are_lin@yu said...

pnh dgr jgk..ktanya mrah bangat..hihi

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

sim kad tu namanya simPATI? perghh. macam sim untuk Pendatang Tanpa Izin je kak. mueheheh. lawak nyaaa nama tuuu. haish. macam takde nama lainnn nak letak

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ingatkan simpati apa laa tadi kan..huhu

rupanya simcard PATI yerkkk

izzah said...

memang jimat kan...sy pun guna sim kad diorg ni masa kt sana....kalau guna no msia cnfirm rm2 satu msj....

Umie Artoqiemie said...

amboi nama simkadnye hahaha

:: Cik Viva :: said...

PATI?? pendatang asing tanpa izinkah?? hehe

azizah :) said...

banyaknya simkard! berwarna warni yer..

eima said...

hahaha pelik tp berguna ...

Tihara said...

comey nama dia simPATI..kalau kat mesia pendatang tanpa izin, hee :)

Cik Nur™ said...

axis pun ada kan.... :)

nadia farahida said...

best kan bandungggggggggggggggggggg :))

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui..kita g sana beli kad ni...jadi PATI lak kat sana ya :D

Azhafizah Md Nor said...

nama macam tak kena tapi berbabloi ye.