tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, April 11, 2013

Cek Nuffnang kali kedua sudah clear dalam akaun

Cek Nuffnang kali kedua dah sampai minggu lepas. Hari Sabtu petang terus aku ke Maybank untuk tunaikan cek.


Alhamdulillah semalam bersamaan hari Rabu, duit Nuffnang dah clear dalam akaun Maybank aku. Tak sampai RM 100 tapi cukuplah untuk tambang pergi balik ke LCCT minggu depan.


Bermakna dalam 3 hari kerja akan clear cek anda ya. Nak tahu cara/kronologi untuk tunaikan cek Nuffnang? { baca sini }.


Sambil berblog, berkongsi idea, pengalaman, menambah kawan, kita juga boleh menjana pendapatan sampingan. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Walau macam mana pun, tambah kawan itu yang aku lebih suka =)


Belum mendaftar dengan Nuffnang?
Daftar dengan cara mudah { sini }





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Kesuma Angsana said...

wah mg rezeki tu !

Sally Yatiey said...

Wahhh.. Tahniah ;) Saya tak pernah lagi cashout :) hee

maszmadi said...

alhamdulilah, tahniah yui, betul tu..... sikit2 lama2 jadi bukit kan,

Nurzakiah Hanum said...

bestnya
shopping

Cik Muda said...

wuuuu manyak wit dyee..~

IntaNBerliaN said...

berblog sambil tambah pndapatan :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

betul tu dear.. nak gak merasa duit hasil berblog ne

AyueJean AJ said...

Ada rm13 je...
Hehhehe..
tak boleh cashout... =P

KY said...

eemm...rezeki datang lagiii..Alhamdulillah

Shakira Pathi said...

Tahniah tahniah :)

نورعيم said...

sy xdpt lg kak. dr bln lepas lg dah cahs out tp xde reply dr dorg. mcm mane ye?

azizah :) said...

tahniah yui.. cek jijah pon mesti da dapat gak tu..tapi alamat kampung..huhu

Ina Haireina said...

wah... rezeki.. tahniah tahniah tahniah..

Mieya Atiera said...

Mieya tak clear kan pon lagi. Tak tahu bila nak jejakkan kaki ke bank. huhuhu

Cik Nur™ said...

tahniah,,,
rezeki yui...

eima said...

tahniah ... hanya menulis boleh jugak dpt duit sesambil berseronok ..

Shida Radzuan said...

shida 2 hari saja soo nice :)