tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 15, 2013

Otw bantal perhiasan craft seterusnya

Order dari sahabat lama di Sekolah Menengah Teknik Persiaran Brash, Ipoh. Lama tak bertemu setelah tamat tingkatan 5. Berhubungan hanya melalui FB dan tak sangka beliau sudi nak order 4 bantal perhiasan.


Yang berikut adalah salah satu order yang aku siap designkan.


- design lama just tukar warna -


Jadilah siapkan satu dulu sebelum bercuti. Takdelah kelam kabut sangat bila balik bercuti nanti.


# Hari ini dan esok daku sangat bz dengan urusan kerja. Maaf kalau lambat terjah ya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

Dylla Abas said...

comel design tu :)

izan mama mia said...

comel nampak lakaran tu yui

JaSSNaNi said...

cute nye lakaran ni.. sure cantek bila dah jadi nanti kan..

Kniedaz said...

Akak macam teringin nak buat bantal ni Yui hehehe

wahida said...

makin maju nampaknya bisnes yui...Alhamdulillah...

Nur Zulaikha said...

tu dia..kreatif sngt2..

eima said...

cantek .... kreatip jd duit mmg untung kan

Amanina said...

comel je..hehe, xsabar nk tgk dh siap nanti :)

Tihara said...

cantik! rajin yui :)

Saya Disini said...

cntik

ieda immi said...

wahhh konpermm comel nie bila siap ekek ;)

aReLaN said...

huhuhuhu...comey comey comey

iAmCekbolat said...

wah srnok buat benda benda ni .

azizah :) said...

cantik la yui..comey jer cartoon tu..

J.Syazwana said...

comel. rajinnye. tahniah rezeki :)

Cik Nur™ said...

nampak comei la...

Mrs Velentine said...

semakin banyak permintaan

Che Rosliza Che Mat said...

comel...rajin betul nyui ambik order

IntaNBerliaN said...

kreatif toi yui ni

AyueJean AJ said...

Comellll..

Shida Radzuan said...

mst comel hasilnya nnt :)