tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, April 16, 2013

Bertungkus lumus terjah blog anda

Kemain lagi,macam banyak sangat blog kau terjah. Kalau dashboard aku tak buat hal, dah lama semua blog aku tengok. Sayangnya tak dapat nak buat macam itu!


Jangan hairan kalau hari ini berkali-kali aku ke blog anda. Kalau tak komen entry baru, aku komen balik entry yang aku dah komen.


Saja nak terjah puas-puas sebab esok dan beberapa hari seterusnya aku dah bercuti. Layan saja autopublish entry ya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

Anum said...

:)

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

selamat bercuti kak yui! selamat beristirehat. hihi. :D

Fiza Rahman said...

Terjah...jgn tak terjah ☺☺

Selamat bercuti.

IntaNBerliaN said...

wah syok ni nk bercuti

IntaNBerliaN said...

wah syok ni nk bercuti

Hazmin Hamudin said...

Boleh saya jangan dilupa. Haha

Anonymous said...

Mai la,jangan malu jangan segan terjah blog kita :)

Shakira Pathi said...

Jempu jemput terjah :)

lynndamya said...

haha wah cuti ! bestnya, take care :D

Unknown said...

selamat bercuti yui :) jijah pon insyaallah nak balik kg.. entry autopublish la nampaknya..hee

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

sama2 la bru nak ekspress blogwalking

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Terima kasih singgah blog k.atie ya...& slmt bercoti2 :)

a said...

meh terjah sini..kih3.. selamat bercuti.. :)

miss yatie said...

tak pe lah rajin kan bagus hiihh

Unknown said...

epi holiday dear ;) hihi. enjoy ok ^^

hana hadi said...

bercuti? nak ikut

Ina Haireina said...

selamat bercuti.. hehehe..

Nur Zulaikha said...

terjah lagi terjah lagi

Miss N™ said...

jelesnya yui nak cuti....
nak cuti jugakkkk

eima said...

selamat pi bvercuti ...

Tie HT said...

seronoks nya yui gi bandung, leh shopin mopin puas-puas :)

Unknown said...

Rajinnya. Mieya pon tengah cari masa untuk terjah balik ke blog orang.

Ayue Rejaluddin said...

Blogger sekarang memang macam tu.

Shida Radzuan said...

sama la dashboard shida xbfungsi juga..huhuuu..

Cikrosecute said...

dashboard buat hal ke...nasib baik akak punya okey..