tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, April 16, 2013

Bertungkus lumus terjah blog anda

Kemain lagi,macam banyak sangat blog kau terjah. Kalau dashboard aku tak buat hal, dah lama semua blog aku tengok. Sayangnya tak dapat nak buat macam itu!


Jangan hairan kalau hari ini berkali-kali aku ke blog anda. Kalau tak komen entry baru, aku komen balik entry yang aku dah komen.


Saja nak terjah puas-puas sebab esok dan beberapa hari seterusnya aku dah bercuti. Layan saja autopublish entry ya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

:)

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

selamat bercuti kak yui! selamat beristirehat. hihi. :D

Fiza Rahman said...

Terjah...jgn tak terjah ☺☺

Selamat bercuti.

IntaNBerliaN said...

wah syok ni nk bercuti

IntaNBerliaN said...

wah syok ni nk bercuti

Hazmin Hamudin said...

Boleh saya jangan dilupa. Haha

Rara Nasiha said...

Mai la,jangan malu jangan segan terjah blog kita :)

Shakira Pathi said...

Jempu jemput terjah :)

lynndamya said...

haha wah cuti ! bestnya, take care :D

azizah :) said...

selamat bercuti yui :) jijah pon insyaallah nak balik kg.. entry autopublish la nampaknya..hee

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

sama2 la bru nak ekspress blogwalking

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Terima kasih singgah blog k.atie ya...& slmt bercoti2 :)

Cik Bluewendy Wendy said...

meh terjah sini..kih3.. selamat bercuti.. :)

KY said...

tak pe lah rajin kan bagus hiihh

Eza Boom Boom :) said...

epi holiday dear ;) hihi. enjoy ok ^^

hana hadi said...

bercuti? nak ikut

Ina Haireina said...

selamat bercuti.. hehehe..

Nur Zulaikha said...

terjah lagi terjah lagi

Cik Nur™ said...

jelesnya yui nak cuti....
nak cuti jugakkkk

eima said...

selamat pi bvercuti ...

Tihara said...

seronoks nya yui gi bandung, leh shopin mopin puas-puas :)

Mieya Atiera said...

Rajinnya. Mieya pon tengah cari masa untuk terjah balik ke blog orang.

AyueJean AJ said...

Blogger sekarang memang macam tu.

Shida Radzuan said...

sama la dashboard shida xbfungsi juga..huhuuu..

Che Rosliza Che Mat said...

dashboard buat hal ke...nasib baik akak punya okey..