tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, April 28, 2013

Bear comel masih disimpan rapi

Awal perkenalan, kerap juga dihadiahkan bear. Terutama ketika tarikh tertentu tapi tak bermakna sekarang pun tiada. Sebab bila meningkat dewasa, bear macam dah tak diminati sangat. Cukuplah dah ada yang besar buat peluk.




Aku juga suka kumpul kotak-kotak comel. Sebab itu dia bagi hadiah beserta kotak. Alahai, rindu time di awal perkenalan.


Tiba-tiba kelmarin aku cakap, aku nak bear! Hahaha. Buang tabiat gamaknya aku ini.


Eh, kalau korang yang baca entry ini nak juga hadiahkan aku, bagitahu saja. Laju aku bagi alamat. Kui kui. Gurau sahaja.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Tihara said...

comel2 nya bear yui :)

Eca Dwinky Asha said...

lawa kotak tu..eca pun tgh kumpul2 kotak2 comel..nak wat pe pun xtahu.hahaha.

Azhafizah Md Nor said...

Comel..memang habit kot yui awal awal bagi bear..skang dah kurang kan.

ct kektus said...

bila dapat bear rasa macam kanak2 tau. seronok apa. hehehee

Aishah Jahirah said...

ala suwetnya...hehee minta bear paling besar taw yui.:)

Aishah Jahirah said...

ala suwetnya...hehee minta bear paling besar taw yui.:)

Nory Zoulkefle said...

tomeyynya...
akak pon suka bear,,,banyak jugak koleksi yg ada...hehe

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

samalah kita,ada jugak dapat bear besar. tapi dah simpan dekat stor sebab mak cakap,budak besar mana main bear lagi. hikhikhik.

Shakira Pathi said...

Comelnye bear :)

azizah :) said...

kan.. masa awal berkenalan dulu rajin bagi bear...skrg ikut peredaran umur pulak..hehe

bear yg asben jijah bagi ms bercinta dulu pon xtahu mane pegi...heee

Umie Artoqiemie said...

tebiat2 hahhahaa. xpe, comelnyeee.

^^eKaTiKaH^^ said...

nak nak nak. hehe. :P
samelah kite kak. kalau dpt sesuatu yg special, kite simpan. syg nak gune

IntaNBerliaN said...

dulu akak berlambak2 patung bear tp bila kawen, semua akak bg org

are_lin@yu said...

wahhh blh wat koleksi ni.hehe

Cik Nur™ said...

comel...

[sutera kasih] said...

bestkan kalo dpt bear..tp bila dh byk sgt bear, xtau nk buat apa dh bear tu hehe