tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 15, 2013

CPUV 2013 [5] - Libresse Salute Her IMV

CPUV 4 masih berlegar dalam blog picisan daku. Alhamdulillah. Alhamdulillah juga kerana datang satu lagi CPUV yang baru. Kali ini dari Libresse Salute Her IMV.




Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai Libresse Salute Her IMV { rujuk sini }. Terima kasih pengiklan kerana sudi memilih blog ini.


Jika ternampak iklan, bolehlah klik-klik kan. Hihihi =)


Pernah gunakan Libresse dan ia tidak mengecewakan. Cubalah bagi yang belum mencuba ya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Ann Ishak said...

Libresse bagus, saya pun pakai :)

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

JaSSNaNi said...

libresse mmg elok, penah dapat sample for test hari tu.. terbaik lah.. sampai skrg guna libresse gak..

Sally Yatiey said...

Tahniah dapat BE lagi ;)

lizz said...

tahniah2...rezeki tu...

KY said...

iklan lain pulak..

Fiza Rahman said...

Tahnaih. Masyuk $$ ☺☺

azizah :) said...

tahniah yui! moga ada rezki lagi.. libress ok.. selalu dapat sample dia...

diana said...

tahniah..:)

J.Syazwana said...

libresse memang best tp mahal sikit. huhuhuhu. suke gune jugak. tukar2 dengan stayfree ke carefree sebab wangi. kakaka. selalu guna pon lupe.

Hazmin Hamudin said...

Masyuk la lepas ni.Tah bila nak dapat CPUV ni pun tak tahu.

Cik Nur™ said...

rezeki...nur dah xde cpu...hihihi

ANNA MARIANA said...

wah..tahniah3.. rezeki..

izan mama mia said...

tahniah yui..murah rezeki

Mrs Velentine said...

alhamdulillah rezeki

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah...

Eca Dwinky Asha said...

cpuv kita sama..
da klik2

IntaNBerliaN said...

eh, iklan libresse ni dah lama yui dapat yer... 29/3

Tihara said...

akak pun suka libresse..tapi tak keluo plak ads ni masa ni..next time I klik :)

Mieya Atiera said...

Tahniah sis. Murah rezeki :)

AyueJean AJ said...

Tahniah Yui..

Shida Radzuan said...

nice yg DIGI tu tahan lama kn yui hehee :)