tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, April 16, 2013

Pertemuan kedua di tahun 2013 [ 13042013 ]

Berdasarkan entry { ini }, alhamdulillah kami bertemu. Ini pertemuan kedua buat kami. Kali pertama bulan Jan yang lepas.


Aktiviti kami? Seperti biasa. Makan harus 2 kali. Hahaha. Tidak hairan kenapa kami berdua semakin "comel". Comel tak Kak Ton? Eh!


Layan sahajalah gambar yang ada. Gambar kali ini sangat sikit! Kami bz makan. Takde masa nak berposing bagai. Gambar diambil ketika lunch di Secret Recipe.


- kek adalah WAJIB -


- makan tomyam -


- bersama baki laksa singapore -


Dia hadiahkan aku shawl. Katanya boleh guna semasa bercuti esok. Tq awak. Dan tak sangka, dia bagi duit belanja. Sangat-sangat berterima kasih ya awak. Tak mengharap tapi orang dah bagi, kita terima. Hahaha. Jangan potong duit hantaran sudah =p


Katanya lagi InsyaALLAH bulan Mei nak jumpa sebab aku nak gunakan rebat telefon RM 200. Guna namanya. Tamat pertengahan bulan rasanya. Ada jodoh kami jumpa lagi.


Dapat coklat twix, cadburry, hersye ke apa ntah namanya. Ok, semakin mok mok lepas ini. Hihi.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

sweet couple :)

Mrs Velentine said...

dapat coklat dapat shawl dan dapat jumpa..paling penting dapat makan kan yui..hehe..klik2 yea

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

duit tu ambik kak,orang bg.. haha. rembat aje lahh. waa nak guna rebat? beli smartphone yg best tau kak. jangan silap beli sudah. btw,semoga hubungan akak berkekalan & cepatlah kahwin! haha

lizz said...

waa bestnyer dapat jumpakan...alah tak mok mok la sikit jer tu...

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, best erk dapat dating. hehe sweet ^_^

Hazmin Hamudin said...

Ewah... Hehe.. harap berkekalan la ye.

Che Rosliza Che Mat said...

dua2 comel....sedapnya kek..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yui..lama k.atie xsinggah kat sini.Hemmm..hemmm...syoknya jumpa 'buahati'...:)

Shakira Pathi said...

sweetnye dapat shawl :D

Sally Yatiey said...

Sedappppnya kek tu! ;) hee. Sweet ^_^

IntaNBerliaN said...

alahaiii sweet je baca entry ni :-)

azizah :) said...

xpe mok pon xkesah :) janji ada orang sayang maa.. heee

Cik Nur™ said...

Err..sedapnya kek tuuuuu..!
Bestnya dapat hadiahh

MaYa MustWany said...

okey saya dah tergoda bila nampak kek..nyum3

Tihara said...

jarang2 jumpa sweet sangat..
korang berdua seiras tau..
akak doakan cepat2 lah korang berjodohan..
tak sabar nak tengok yui naik pelamin..
ada kesempatan boleh gi celebrate sama..hehe melebih2 plak dah

Mieya Atiera said...

Selagi ada selera, makan je apa yang patut. hehehe

eMMe said...

best la dating kat secret recepie kan...

AyueJean AJ said...

Wahhhhhh...
Bestnya Yui..
Siap dapat duit belanja lagi...

Shida Radzuan said...

so sweet dear ^_^