tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, April 12, 2013

Kuah rojak yang super sedap!

Selain dari kuah rojak makbe, aku suka sangat kuah rojak jenis ini. Ya ALLAH, memang payah nak jumpa kat area tempat aku, selalu balik Parit Buntar baru nak nampak. Kelmarin nampak kat TF, terus rembat beli.


Sebelum letak gambar, mohon jangan telan air liur atau mengidam buat para ibu mengandung.




Packingnya biasa saja. Aku rasa sama sejak aku kecil lagi. Oh yeah! Aku masih ingat zaman kanak-kanak aku gemarkannya. 


Harga pon murah, RM 3.50 sahaja. Mohon anda cari untuk rasa sendiri kesedapannya. Nyum nyum. 


Dapat mencicah dengan pelam muda, pergh meleleh!



Update : Ada pil sebab sakit perut =)


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Cho Zila said...

sedapnyer yui.. nasib akak tak mengandung.. kot idak kena kirimkan akak sebotol...

Amanina said...

suka jugak kuah rojak jenama nie.. pekatkan. kt belah utara je kot yg jual

izyantyPersonalTaste said...

cicah pelam n jambu sedap nie...kalau xdak sgt epal pun boleh lah he3..

Kesuma Angsana said...

belah sini payah nk dpt ni.. selalunyer packing dalam pek2 plastik gitu2 aje

azizah :) said...

amboi yui..perli nmpk..hehe nasiblah xmengidam.. kalau tak yui kena pos ni... hehe

[sutera kasih] said...

kalau nk lg sedap, campur kacang yg dh dikisar dlm kuah rojak tu..umphhh sedap

Fifi Nadhrah said...

tak pernah jumpe pon.. dekat bagan serai ade kot.. kampung DH.. nak jugak..

tapi pelik la.. nape ade phil chi kit teck aun sebelah tu? hahaha..

IntaNBerliaN said...

nampak sedap je.. lenkali leh cari ni

Sally Yatiey said...

Sedappppppnya ;D hee

Ina Haireina said...

uihh.. nak jugak.. dah menelan2 air liur dah ni.. sedapnye.. nyum nyum nyumm.

nanieybarnieylurviey said...

Sedapnye Yui :)
Nani nk cri kt sni susah. Ada jmpe ari tu tp tulisan cina.. Grr

Cik Nur™ said...

gulp..!
terliur guna ni....

Mieya Atiera said...

Aiyaaaaa.. dah terliur nie. Macam mana nie? hehe

Shida Radzuan said...

mkn ngn apple msam ok gak hehee..pelamm lg tbaik rsa dia..hehee