tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, April 11, 2013

ST 74 # : Kain orang vs kain sendiri

Jika selalu "menyibuk" kain orang
Sampai tak sedar kain sendiri semakin koyak
Itu MASALAH namanya


Masalah yang sendiri cari


Update : Eh, jangan salah faham entry ini
Takde kaitan dengan yui =)

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Myra Jay said...

Sabar ye Yui :)

Nurzakiah Hanum said...

sabarnya

are_lin@yu said...

mslh npk slaah org..slh sndri tk nmpk..hehe

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

kain sendiri da koyak rabak masih nak cari salah org.. memg hampeh org mcm ne

Hazmin Hamudin said...

Ala.. dah koyak jahit la balik...

lizz said...

sabarjerla dengan orang macam nikan...

azizah :) said...

biasalah tu.. sebuk jaga kain org.. kain sendiri tak pikir..huhu

wahida said...

ramai je org mcm tu...huhu...

Kniedaz said...

sebelum nak jaga kain orang kena tengok kain kita dulu

IntaNBerliaN said...

betoi tu... jg kain sendiri dh la an

AyueJean AJ said...

Lumrah manusia...

نورعيم said...

dlm kata lain nk tegur org nilai diri sndiri dl.

Mieya Atiera said...

Betul3. Lebih baik jaga tepi kain sendiri daripada menyibukkan diri dengan urusan orang lain.

Cik Nur™ said...

selalunya mcm tu la yui...
sibuk jga kain org tak sedar kain sendiri dah nak terlucut...

Shida Radzuan said...

org zaman skg..yui mn pduli dah ngn kain sndri yg dah rabakk opsss :p