tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, April 23, 2013

Rupa universal plug atau plug antarabangsa

Korang nak tengokkan camne rupanya? Dia ada banyak kaki. Harga pun murah. Kegunaan, haruslah untuk caj bateri hp, kamera dan sewaktu dengannya.






Harga : RM 6.90
Beli : Kedai Mr DIY


Tolong bawa kerana berkemungkinan besar plug yang disediakan tidak sesuai. Lain negara mungkin lain rupanya. Jadi dengan adanya universal plug, bolehlah guna =)


# Maaf, daku agak bz audit barang kemas. InsyaALLAH aku kunjung balas nanti.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

great product

Ina Haireina said...

oh.. tak pernah nampak pulak.. keee saya ni ketinggalan zaman.kekeke..

Kesuma Angsana said...

betul tu...

Eza Boom Boom :) said...

Eza baru tahu ni.. Hee. Makseh dear.

Kisah Si Dairy said...

xpernah tau pun sebelum nie...
good sharing

azizah :) said...

pernah nampak gak kat MR DIY..berbaloi gak beli kan.. banyak kegunaanya.

diana said...

suami akak ada dapat satu masa dia beli galaxy tab.free gift kot..tapi tak pernah guna pun..maklum la..tak ke luar negara pun..heheh

J.Syazwana said...

memang stand by satu. sebab senang kalau travel oversea x payah susah2 nak carik plug bagai. hehehe

Rara Nasiha said...

Ouhh lain tempat lain plug. Baru tau. :)

Eca Dwinky Asha said...

ini rupanya ya.hahaha :)

Cik Nur™ said...

ohh...mcm ni rupanya..
senang lah nanti.. :)

aReLaN said...

dulu masa dok jepun memang pakai la plug ni.hehehe..skang ntah mana la letak.hmmm

Che Rosliza Che Mat said...

hubby akak punya ada..beli kat Jepun...kat sini tak boleh pakai pulak kikiki

AyueJean AJ said...

AJ penah jumpa..
Tapi tak beli pun..
Buat masa ni takde nak gi luar negara lagi... =D

Tihara said...

memang patut dibeli kalau travel :)

Mimi Azirah said...

first time akak tgk plug mcm nih

are_lin@yu said...

ayu bru tau tngt ni..blh la bli nti.hehe

Nory Zoulkefle said...

murahlah...mmg tgh servey pon ni..

nadia farahida said...

stresssss, kenapa nadia tak tau dekat DIY ada jual semurah niiii T____T

Mieya Atiera said...

design yang macam nie, Mieya tak pernah jumpa lagi. tapi kalau soket kepala 3 tu biasa la.

MaYa MustWany said...

ooo ghitue ghupernya...

Azhafizah Md Nor said...

oh..xsame ye plug..ok,thanks yui inform..leh buat bekalan sebelum bercuti kan.