tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, April 25, 2013

GA April 2013 Nurul Yui

GA bulanan seperti yang daku janjikan. Untuk mengetahui perihal GA, boleh rujuk { sini }.Hadiah kali ini berupa ole-ole dari Bandung, Indonesia.


Syarat-syarat yang WAJIB dipatuhi

1) Anda hanya perlu tinggalkan link blog
dan komen di entry

2)Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana
_______________________
( tidak lebih 10 patah perkataan )


3)Ayat yang menarik bakal memenangi 
ole-ole dari Bandung, Indonesia

4) Seorang pemenang utama & 2 orang pemenang saguhati 
bakal dipilih

4) GA bermula 24/04/2013 dan tamat
jam 9.00 malam 25/04/2013


Contoh komen yang perlu anda buat
http://nusha1706.blogspot.com
Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana
saya suka mengumpul pelbagai barang
dari pelbagai negara luar





Pemenang utama
Sehelai t-shirt, 1 keychain 
& 1 biji FM





2 pemenang saguhati
Setiap seorang dapat
2 biji FM
( design daku campur, tiada pilihan )


Mudah bukan? 2 orang pemenang akan diberitahu hari Jumaat ini. Moga ramai yang sudi join.InsyaALLAH.


PESERTA YANG TIDAK MEMENUHI SYARAT
AUTOMATIK DIREJECT


Pemilihan pemenang berdasarkan
AYAT YANG PALING KREATIF
DAN MENARIK PERHATIAN




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

44 dak comei sayang YUI:

Cik Nur™ said...

Nur join..!

http://cahayacita2.blogspot.com/

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana Fridge Magnet (FM). Nur memang pengumpul tegar FM. Tak kiralah dari dalam ataupun luar negara, semuanya Nur kumpul.

AyueJean AJ said...

http://ayuejean.blogspot.com/

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana.....
saya tak penah ke Bandung =D

Ehh?? Boleh pulak kan??
Hehhehehheh....

Mieya Atiera said...

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya belum cukup jelas dengan keistimewaan yang ada di Bandung.

cik siti said...

http://sikelip-kelipbintanghatiku.blogspot.com/

saya nak dapatkan ole-ole dari bandung kerana saya tak pernah pergi bndung, so kalau bleh nk ole-ole tu....

Myra Jay said...


1. http://normj1001.blogspot.com/

2. Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya merupakan pengumpul tegar FM, tambahan FM luar negara lagi sukaaaaaa :)

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

http://cupcakepunyablog.blogspot.com

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya amat tertarik dan berminat menyimpan barang dari luar negara.

Eza Boom Boom :) said...

Eza join k.. :)

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana inginkan kenangan dari bandung selepas tengok gambar yui di sana.

Mueh mueh.

azizah :) said...

http://nurazizahyahaya.blogspot.com
Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya suka menyimpan koleksi FM sebagai kenangan..

izan mama mia said...

saya nak ole-ole dari Bandung kerana,
saya tak pernah sampai Bandung,..makanya kalau dapat ole-ole Bandung,..suka bangat !!..eheheh...asyiiiiiiiiiiikk... cantik sekali ole ole nya,....

Kisah Si Dairy said...

cantiknya hadiah2 tu...
insyaallah nak join nti

Cho Zila said...

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana meningkatkan semangat mengumpul duit ke Bandung sebab tak pernah sampai

CHO ZILA
http://ikhlas-atilia.blogspot.com

betoiker caranyerni????

sweets said...

sweetsmamahappyfamily.blogspot.com

saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya suka kan FM cute miut salam kenal

Abdul Hafizuddin Abdul Hashim said...

http://3259thelittleboy.blogspot.com/
Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya suka mengumpul barangan dari luar negara...

Tihara said...

http://herba-tihara.blogspot.com/
Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana untuk dijadikan koleksi istimewa dari blog favourite saya.. :)

Nurzakiah Hanum said...

salam rabu
singgah sini
:)

Syazwani Afandi said...

http://syazwanieafandi.blogspot.com
Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana
untuk menambahkan koleksi ole ole yang saya ada sekarang.

eMMe said...

Salam Yui akak join!

sweetcaramelinicecream.blogspot.com

saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana akak belum lagi ada ole-ole dari Yui esp. pas yui balik dari Bandung, harap ada rezeki akak.

tq!

eima said...

http://mysweetzlife.blogspot.com/

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya tak penah dan tak mungkin akan dapat pi bandung sbb tak byr PTPTN

Rapunzeel Cikilolo said...

saya nak ole-ole bandung kerana saya suka minum bandung soda. peace.

http://pari2cumel.blogspot.com

BUI JUNAIDI said...

SEMOGA BERJAYA BUAT YG JOIN..:)

ayut said...

http://akuayut.blogspot.com/

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana
tidak pernah ke sana sekaligus meningat Yui atas pemberian ini.

:: Cik Viva :: said...

assalam..
boleh kite joinn =)

cikviva@blogspot.com

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana..saya tak pernah ke Bandung & saya suka nk mengumpul FM dari seluruh dunia...peace!!

Fiza Rahman said...

Mencuba nasib ☺☺

http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana t-shirt bandung tu cute. Saya juga pengumpul keychain dan FM. Tak dapat ker Bandung, dapat ole-ole dari bandung pon dah cukup bagus.

are_lin@yu said...

ok baiklah ayu join..hihi

1) http://coratcoretkuini.blogspot.com

2)Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana menarik,tertarik dan ekslusif dari Yui..hehe..




teha marshellow yui said...

http://watasin.blogspot.com/

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana ia sangat lah cantik dan sebelum ne saya tak pernah ada ole ole dari siapa siapa pon.. dan saya harap dapat banyak mengumpul ole ole dari pelbagai negara..

saya join..

Eyma su said...

nak..(^_^)

http://eymasushoppe.blogspot.com/
Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya mahu jadi koleksi peribadi saya dan tidak juga insyaallah satu hari nanti mungkin saya berada di sana jugak..hehe(^_^)

Umie Artoqiemie said...

http://u-mie.blogspot.com


Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana tiada orang lain yang layak menerima t-shirt bandung tu melainkan saya, saya ohsem :P !!!

Cik Yatt said...

http://cahayapetunjukku91.blogspot.com/

saya nak dapatkan ole-ole dari bandung kerana, saya tak pernah pergi bandung dapat ole-ole pun cukuplah.. buat pengubat hati yang teringin nak kesana.. hukhuk..

Hijab Valley said...

Salam sister..jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley utk melihat shawl dan tudung dari HV collection. Promosi sempena pembukaan blog ini sedang diadakan sehingga 30 mei 2013. Stok terhad. Jangan lupa follow ye..

Terima kasih.
~Hijab valley~
http://hijab-valley.blogspot.com

Kesuma Angsana said...

saya nak dapatkan ole2 dari bandung sebab bukan senang nak dapat barangan bandung kat malaysia ni kalau air bandung banyaklah ! hehehe

http://kesumaangsana,.blogspot.com

Rieya Ramlee said...

http://charliejoined.blogspot.com/

Saya nak dapatkan ole2 dari Bandung kerana saya suka sirap Bandung! Hahak. Seriously, Charlie nak sangat ole2 tu sebab nak bagi kat adik Charlie. Dia pengumpul KEYCHAIN dan Charlie nak tolong dia tambah koleksi keychain! Sweet tak Charlie?? Hahak

Mrs Velentine said...

Kak MV join

aya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana MV nak tambahkan lagi koleksi hadiah dari bandung untuk dikumpul

Fiqa Nsz said...

assalamualaikum..
bismillahirrahmanirrahim..
fiqa join ye kak..

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana fiqa sangat menghargai pemberian dari blogger nusha!
(8 patah perkataan)

http://fiqansz.blogspot.com/

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

http://dyshasahhir.blogspot.com/

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana dysha tak pernah pergi bandung, dapat ole2 dari bandung pun syukurrrr

Mama Atiyyah Ar Rayyan said...

As salam... nak join..

http://belogbingkisanrindu.blogspot.com/

saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana tergoda dengan hadiah yui yang memang takkan dapat di Malaysia..

( cukup2x 10 patah perkataan...huhuhuh )

liazahirah said...

assalamualaikum,
saye join...

http://silenceprovince.blogspot.com

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana gemar mengumpul koleksi seantero dunia sebagai tanda ingatan dan kenangan.
(10 patah perkataan)

fuhhh nasib baik tak lebih 10 patah perkataan hihi

Syuhada Salleh said...

http://www.syuhadasalleh.my/

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya memang suka mengumpul ole-ole dari merata tempat dan yg paling penting saya nak ole-2 bandung nie sebab sy tak pernah pergi bandung lagi..teringin nak ada barang dari bandung..hee

maszmadi said...

http://maszmadi.blogspot.com

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana hadiah yang disediakan sangat2 cumel macam Nurul Yui. hikhik

ok

Mardihah Mohamad said...

Saya join :)
http://madieygadis98.blogspot.com/
Saya nak dapatkan ole-ole dari bandung kerana "nak melancong yang dekat pon tak dapat lagikan jauh. Susah nak dapat ole-ole luar negara kan"

Eh? Jawapan kene formal ke? Hihi.

Nur Dzafirah said...

Mcm manalah saya boleh tak nampak GA niy... okey3x nak join jugak! Nak cuba nasib jugak.

http://www.nurdzafirah.my

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana ole-ole itu dari Yui!

Eca Dwinky Asha said...

www.ecadwinkyasha.com

saya nak ole-ole dari Bandung kerana inginkan hadiah FM untuk rumah baru terutama pada petiais eca.

sharp tidak lebih 10patahperkataan.hahaha

^^eKaTiKaH^^ said...

http://sweetsour93/blogspot.com/

Saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana boleh buat kenangan. bukan senang nak dapat ole2 dri sana. lebih2 lagi bila kak Nusha yg bg. hee ^_^

Budak Kampung said...

http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/

saya nak dapatkan ole-ole dari Bandung kerana saya baru pertama kali dapat ole-ole dari bandung oleh blogger wak gelas. disamping itu (cewah ayat skema nk mampus),saya nk tmbh koleksi baju saya yg kian berkurngan disebabkan baju semkin mengecil (walau hkikat sy yg besar). dapat keychain atau fm pon dah ok sebab apa yg yui nk bgi BK tetap menadah tngan(jika diberi).aminn

Amanina said...

Wah bestnya.. nina join :)


saya nak ole-ole dari Bandung kerana ia satu kenangan dari tuan blog, cik yui yang melancong ke Bandung dan tak pernah lg pergi melancong ke sana