tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, February 11, 2012

Baju nikah serba putih



Cantik tak baju nikah ni??
simple aje kan..
yang penting serba putih
melambangkan suci murni bukan produk minyak itu ea!! 





Baju nikah siapakah ini??
Jeng jeng jeng..
baju nikah mak ak laaa..
not me!!
dah hampir 25 tahun tapi still okayyy!!


Skang ak guna sebagai baju untuk ke koje
atau ke kenduri kahwen..
Mana tau, t ak nak nikah ke,
guna  balik baju ni kan aduhh! berangan lagi kau senah!!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

30 dak comei sayang YUI:

nur anis said...

ingat baju nikah yui tadi..huhu

shiema sufian said...

jyeaaah, putih itu suci lagi murni. lawa lawaaaa (:

Nisa Greennnpanda said...

lawa aa bj nikah mak yui nie.. ^_^
yup3, leh aa yui gune nnti, ngehhehehe.. XD

Miss Nadya said...

ingt baju nikah yui..baru nk minta alamat....nk datang..:)

Tihara said...

nice..guna la nt..takat nk nikah berape jam jek..akk dlu guna baju kawen mak jugak..lg yg brocade tu..ala2 zaman tuk kaduk tu..saje nak flashback zaman mak..padehal nak save bajet..hehe :)

cik najihah said...

pewit...ehem2..ade tujuan tu hihi

Rapunzel Cikilolo said...

baju nikah mak aku pun ade lagi... tapi kan, aku yang tak muat da... hehe

.........cP~ said...

Hari tu dapat baju nikah makcik. Tapi saya dengan adik dah tukarkan jadi blaus. Muahaha..

O CIKTEDDY said...

wah..mnampakkan ciri2 keayuan di situ...hoho

Fathiah Hamim said...

putih suci kan. cantek je :)

J.Syazwana said...

mak kite tak pernah tayang baju nikah.
entah ada lagi ke tak.
hehehehe

fieha said...

biar simple tapi cantik..hehe

Bluewendy said...

yuiii..nak kawin jgn lupa jemput wendy..hehehehehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

bermula dengan angan-angan berakhir dengan kenyataan...one fine day insyaallah, wani doakan..amin=)cepat2 kay..hehe

Azzah said...

ingat baju nikah yui..sis pun ada simpan baju nikah dan tudung..nanti bole anak2 pakai..

Cik Azizah said...

ehem2..tak lama lagi la tu..hehe baju turun temurun! hehe

Mr.Clive said...

ha!
kalau camtu,jimatlah kos!kehkehkeh3
xyah nak bazir bazir duit beli yang baru...wuwuwuw

Azhafizah[フィザ] said...

style zaman dulu simple je kan..yui nikah nanti boleh guna.

[ wanni ] said...

cantik baju putih tu walaupun dah berlalu banyak tahun :)

era kecik said...

putihhnyeee .. heehehe :D

Noraim said...

nti yui nak nikah, yui pakai lah baju neh. hihi.

MiszMaryaNe said...

baru je ingat tu baju nikah yui nt ke, ehehe..=)

Nida said...

mati-mati Kak Nida ingat baju tu Yui yang punya...hehe

Che Izwa said...

Ingatkan baju nikah kak YUI (: Haha.

Cik Anita said...

berangan xpe..berangan itu bestttt! hehe

Nur Zulaikha said...

boleh la wat nikah..cantik pe...suci murni..hehehe

LaLa mhdnor said...

simple je, lawa :D
suka wane putih :))

Myra Jay said...

Kalau dapat pkai baju ni masa Yui nikah mesti lagi punya nilai sentimental

fiQ'Ra said...

wahhhh.. masih elok.. :)

MaYa MustWany said...

adess igt yui dah nikah dah..cehh tipah tertipu..hihihi