tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 08, 2012

WW 32 - Aurat anak




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

IntaNBerliaN said...

kesian ayah kan.. thats y ank2 kene jaga aurat dia..

Eza Boom Boom said...

sebagai anak pompuan, tak akan biarkan ayah dia masuk neraka. ;)

Nisa Greennnpanda said...

Nauzubillah~..
moge kite sumer dpt jg aurat ngan baik...

fieha said...

semoga kita terus istiqamah dalam menutup aurat ni.. :)

Cikpuan rara said...

sama sama lah beringat.

Juliet_iRa~" said...

kan..kesian ayah kita..

jadinya jomm tutup aurat btol2..:)

eMMe said...

jaga aurat kite sebagai muslimin sejati...

syaz@rozelt said...

tq nusha atas ingatan tu..

Tihara said...

kadang2 ambik rngan ttg benda2 mcm ni..minta dijauhkan

Cik Azizah said...

ya Allah kesian ayah kita kan tanggung dosa yg kita buat..sama2 kita beramal..insyaAllah

Noraim said...

InsyaAllah ayah sy tak menanggung dosa sy :)

Azhafizah[フィザ] said...

peliharalah seeloknya.insyaAlllah

aTy _faRed~ said...

huurrmm...kesian kat ayah...dolu2 mase zaman tak sedar diri-banyak dah dosa diberi kat ayah...:(

Anis's Journal said...

takutnye.. kesian la kat abah kalu kite girls buat perangai~