tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 15, 2012

Menu sehabis ringkas malam ini

Tu dia nak habaq mai kat hangpa, malam ni che' masak sendiri menu yang sehabis ringkas buat santapan dinda opss!! santapan diri sendiri.. Apakah dia?? ala.. sweet potato ala-ala yui.. ahakz!! wek dengar nama resepi tu!  Jadi, inila makan malam ak.. 




Amacam?? resepi ringkas ada di sini.. Hangpa punya dinner camne lak?? cer citer cer citer .. Hikhik.. Ramai pakat gerun tengok WW ak pasal rambut panjang <--- seram aku! .. Mula nak publish malam, tapi disebabkan ak seorang yang "berani" ak publish siang tadi aje la ea.. huhuhu...




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

::CIK LYNN:: said...

rjin sgguh yui wat menu potato ni...=p

mlm ni cik lynn mkn nsi n tmyam...bkn msak sndri...abg kfe tlg msakkn...hehe

eeiyss said...

bawang makan mentah camtu je ke? alamak~ leh la nak terai nanti... is dah masak pajeri siang tadi~ malam sambung makan yang tu jugak... ohohoh

biela bell said...

nak ce try la nanti...

saffiya_aleesya @ echa said...

yui rajin buat menu sweet patato ni kan..ni kes nak diet ke apa ni hehehe

[ wanni ] said...

sedapnya kentang~ malam ni wanni makan ayam masak kicap! hehe..

Pendamba Mawar said...

macam sodap je tu

nur_za said...

sedap ke tu yui..
arini nur makan satay..bihun sup ayam..sedap..heheh

EruzuLiyana said...

menu malam ni adalah megi! kakkaka

MiszMaryaNe said...

makan tu je ke yui,
ke on diet ni, ehee..=)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nuyui..xper la mkn potato..leh diet sekali :D

Cik Azizah said...

yui..diet ke makan tu jer..jijah tak kenyang wooo~~

Azhafizah[フィザ] said...

sedapnye sweet potato tu..fiza makan megi je la paling simple..^^

Teenager Housemaid said...

waaa..dah lama tak makan potato macam ni9..:(
sedapnya..
nak cikit boleh? teehee~

Tihara said...

mesti sedap ni..akak tengah syok buat coleslaw skang ni..sedap plak makan sayur2 ni :)

Nisa Greennnpanda said...

sy mkn nasi ngan lauk sardin je td, lalala~...

ShahzCudin said...

waaaa siap de cara nak buat lg..nt bleh la try..

nur anis said...

saya dinner sup malam tadi...:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hmmm sodapnyerr.. lapar plak dah

MaYa MustWany said...

nyum2..

PinQib said...

potato - high in carbs.. erkkk

anitadiana said...

sedap tu yui..aqil suka lah ne...