tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, February 10, 2012

Contest tamat & Masa bosan!!

Maaf coz lambat bersiaran.. Sabar jelah, internet n line telefon wat hal lak kat opis pagi tadi.. Dan skang baru okies.. Okies, xmow melalut, nak bagitahu, Contest : DUIT vs MIMPI by YUI & EZA  telah tamat secara rasmi jam 12.00 tengahari tadi.. Nantikan resultnya pada hari ini juga akan ak maklumkan dalam entry seterusnya


Senarai penuh peserta dari ak di sini dan senarai penuh peserta dari eza ada di sini..  Sila rujuk untuk elak kekeliruan.. Okay, habis bab penutupan contest.. meh nak tayang apa ak wat sepanjang kebosanan tiada internet pagi tadi!!





Apa kome leh citerkan berdasar gambar huduh dari ak ini?? Ehem-ehem..hikhik.. Jom p lunch!!


UPDATE : Gambar di atas takde kaitan dengan ak ^__^





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

are_lin@yu said...

saya taq awak..-;-)

eMMe said...

hurm... bunga ke tu... takpe, saya suke! selamatttt... hahahhaa~

Tihara said...

good luck 2x semua :)

Azhafizah[フィザ] said...

suke idea yui tu..perlu tambahkan sikit imaginasi pada watak..^__^

Aishah Jahirah said...

yui tu bintang ke bunga tu....kalau akak yg buat lg xjadik rasanya...

nur anis said...

nak kata org lidi bukan..tapi tak ada tangan and kaki..huhu..tapi comel apa...

CekbOlat-bOlat said...

ececehhh.. suke letteww

Cik Muda said...

yui ngajuk ngn sapit kew? huhuhuh~

yui, keputusan kul bape? hikkk... ai tak do tenet kek umah..hiii~ nti telepas keputusan...hihihi~

Nisa Greennnpanda said...

wah, ade org bg bunga kat yui eh?
shapit ke? ^_^

eima said...

wahhh ade org bg bunga ke mu ke...


** pesal aku tatau ko wat contest ni ...hukhuk

izyantyPersonalTaste said...

tengah fikir seseorang ke...selalu benda yang sponton tu terjadi bila tengah terfikir sesuatu he3...then tgan akan hasil kan kui3..

Miss Nadya said...

hik hik...yui ka lukis bunga tu??

:D

Cik Azizah said...

amboi2...hehe