tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 15, 2012

WW 34 - Rambut panjang <-- seram aku!!












guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

42 dak comei sayang YUI:

::CIK LYNN:: said...

lma nk lepak sni...huhu

mmg seram gla!! ni kalu lalat or lipas msok dlm rmbut, cnfrm ssat tros...hehe

eeiyss said...

yaALLAH...jumpa memalam... leh teruih pengsan ni

Pendamba Mawar said...

meremang bulu romaku.hahaha

nur anis said...

ishhhh..bersih ke tu rambut panjang sangat macam tu..huhu

Fendy said...

bakar je rambut tu..haha...menyusahkan...

eima said...

cam ne cuci rambut ek ..kompom hapak ...

eMMe said...

meremang bulu romaku~ hehehe..

Masz Sidek said...

menyeramkan tengok rambut panjang yg luar biasa... nampak tak terurus jer...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Klu rambut panjang camni..bape puluh botol syampu nak guna?Itupon kot2 bersyampu...:D

Anum said...

panjangnya

Cik Azizah said...

eeeeeee ngeri je aku wei! huhuhu

Aien Not Alien said...

jangan terserempak malam hari sudah.....seram lak tengok...huhu

IntaNBerliaN said...

tu diaaaa.. pnjg giler..

IntaNBerliaN said...

tu diaaaa.. pnjg giler..

Noraim said...

yucksss, gelinya tgk!

Tihara said...

panjang sanagt pn tk elok jugak mesti bau busok..hehe :)

nanakimie said...

gambar no. 2 tu da mcm ular pn ada..huhu....

Miss Nadya said...

ish..takutnyer nad..:|

p/s :: link panjang? kalau buka dari feed,mmg panjang..tapi kalau buka dari enrty biasa normal kot..:D

Eza Boom Boom said...

ohh,, seram seram.. tak dapat tido malam ni.. hihik. ober je eza niii.:P

ShahzCudin said...

ergh! geli plak tgk..

Sue_Echan said...

da mcm ular sawe je....

anitadiana said...

kak ita pun seram..mcm kiki-kiki(anak kak ita ckp hantu lah tu)..he

CekbOlat-bOlat said...

jiran sblah uma nenk ank dara die dlu smpan rmbut pnjng cm tu.. huhu.. skrg tak dh.. mama cter mse bolat kcik2 dlu klau jmpe akk ni bolat nges tak brhnti.. mcm hntu giler ! hahaa

LINDAHERY said...

ishh seram pulak tgk mcm tu.... wangi ke tu ??? hak hak hak

jedi said...

cam langsuir

Cik Zaiey said...

eii, bole thn pjgnye, gelinye, seramnye..haha

fieha said...

dah berkilo kilo kot microorganisma kat rambut tu..heeee

❤~Emma Abduh~❤ said...

geli plak tgk...

Ahmad Sabree said...

singgah sini... bace entry n tgk pic tu...

hanye mampu berkate wow!!!!!!!!!

http://sabryoppa.blogspot.com/2012/02/aiman-vanilla-cokelat-ada-apa-dengan.html

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

adoii..kusut masai dah..mcm rimas ja..cmana la diorg bole tahan kan..

saffiya_aleesya @ echa said...

nampak kotor laa..mesti bau rambut tu nauzubillah..leh rambut panjang tp jaga laa kebersihan..

[ wanni ] said...

erkk.. rambut ke apa tuh?? berpada-pada la kan nak simpan rambut panjang :)

biela bell said...

tak sanggup nak ada rmbut mcm nie..ssah gler nak jaga..huhu

GADIS HYPER ACTIVE said...

Mesti kutu berkilo-kilo bersarang kat rmbut 2... hehehehe

Azmi Khan said...

berape tahun bela rambut tu agaknye....
nak pjg rambut sampai bahu pun ssh...

Azhafizah[フィザ] said...

xseram tapi seksa tengok dorang tu..macam menyusahkan diri pulak dgn rambut panjang tu.^^

Nisa Greennnpanda said...

rmias lak tgk org rmbut pjg2 nie...
xpanas ke eh? hehe... >_<

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

mesti banyak kutu nie.. hahaha

MaYa MustWany said...

hhaha ni libas pun sakit ni

Cik Rose Cute said...

memang seram..tengok rambut cam tue..

aTy _faRed~ said...

aaaarrrgghhhhhhhh..tidak..........!!! kenape mesti akak tengok..ley mimpi ngeri nih...

Juliet_iRa~" said...

huiyoooooooo!

seram..huu