tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 09, 2012

ST 24 # = Redha & Pasrah

" Redha itu ikhlas,
Pasrah itu menyerah "


n/y : Penangan citer yang tak bisa
mengalirkan air mata ak ini,
Ombak Rindu ..

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

nanakimie said...

mood ombak rindu lg yer:)

thanks ye resepi tu,hehe...

Eza Boom Boom said...

penangan ombak rindu yang buat Eza takkan tengok buat kali kedua ;)

En. Kronik said...

guwa semakin rindu kepada ombak - dah lama x mandi laut -_-"

nur anis said...

tengok ombak rindu sekali je..dah tak pernah ulang dah..huhu

[PCL] said...

salam singgah..owh ! jgn sampai parah suda..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

sedang redha dan pasrah :)

moon xhabis tgk citer ombak rindu..sbb rasa cam xbest plak..hehe

Cik Muda said...

tengok dah????//

weee......sweet kan aaron aziz tu nangis kan??

eMMe said...

tak nangis ek tgk Ombak Rindu...Yui..

msredcheesecake said...

Kita manusia ni biasanya pasrah, susah nak redha....

eima said...

aku tak penah tgk pun... baca penah la .... tp nampak gaya nye semua ckp ombak rindu tak best ek .... tgu raya tahun ni la ....

cik najihah said...

cite ni klaka bg sy

Rapunzel Cikilolo said...

ni yg nak pasang lagu ombak rindu ni :)

aTy _faRed~ said...

betul lar die kate tu...:)

Cik Azizah said...

:)

fieha said...

popular kot kata2 ni lepas cite ombak rindu kuar..hehe

Miss Nadya said...

nad redha permergian dia yang nad sayangi..

nad pasrah dengan apa yang berlaku sekarang..T_T