tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 14, 2012

Inilah rupa KOYOK yang diguna

Kome ingat tak entry ak yang ini [ Di manakah kau KOYOK ?? ]  Haaa.. meh ak nak tunjuk produk terbaru koyok.. ak yang baru tahu jenama ni sebenarnya!!





Aku : Yui
Ane : Abang indian 



Aku : Ane, koyok ada??

Ane : Yang kecik tu dah habis dik.. Ada satu tu besar.. You leh potong okay ane ni pon paham tau bila ak sebut KOYOK!


Ak diam la time tu.. aduh!! sebelum ni xpernah beli yang besar-besar.. kena potong sendiri lak tu!! malas potong sebenarnya,muahahaha!!


Aku : Bolehla ane.. satu berapa??

Ane : 1 keping RM 1.80.

Aku: Orait.. saya nak satu..


Bila sampai aje, terus buka.. terus tampal!! Pening terus berkurangan.. Alhamdulillah.. dan masih ingat tak ak mengalami simptom muntah, mual itu semua?? Haa.. di bawah inilah pengubatnya.. Ak beli 100gm cukup..




Amacam?? Bagus kan ubat ak ni?? Tak leh makan banyak.. lau ak terlebih makan, nanti bilik ak di TOILET jawapannya.. ^__^


Challenge the Ranger!!


* Jellyfish itu adalah obor-obor *

n/y : Rasa tergedik-gedik jari ini
wat entry berdialog bagai.
ahakz!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

mizzkechique said...

owhh, tu jellyfish eh..

anitadiana said...

take care yui....bagus juga koyok tu ya...dulu ingat lagi kat kg..koyok apa entah panas mcm cili....gila betul masa tu..takut dah nak pakai..he..he

Cik Azizah said...

amboi..mengalahkan org pregnant yui ni..kalau pregnant ni mesti teruk lagi. muahaha ^^ jaga diri baik2 k.

✿ pink velvet ✿ said...

dulu time akak keje kilang, slalu sakit pinggang sbb ekon sejuk kemain, slalu gaq lah pakai koyok besar ni, mmg lega, hehehe!

Anum said...

terbaik ubatnya

Eza Boom Boom said...

Eza tak pernah guna koyok. Hee. selalunya tido je kalau sakit kepala.. ^_^. Asam tu kena makan kalau perjalanan jauh guna keta. Mabuk darat. huahua! ;)

IntaNBerliaN said...

mcm org prgnant la plak..hihii... tibe2 tingat ms akak mula2 nak tau prgnant..

mula2 pening suh hubby beli koyok lps tu rasa nak mkn asam.. suh hubby beli asam masin..hihii

eima said...

klu lengoh2 bdn leh guna gak tu ...hahaha

mkn asam ??huhuhu

Cho Zila said...

pernah beli koyok jenama ini... emak mertua akak kalau beli sebab nak tampal kat belakang....
ehm sedapnyer asam...

AnneRaini said...

tak tahu lagi ke punca pening2 tu?ish takleh dibiarkan dik oiii

ShahzCudin said...

jujur xpernah lg pki koyok..cmne eh rasa die?

biela bell said...

ooo..klu rasa nak muntah2@loya..makan asam yer..okay2..dah lama tak guna koyok..hehe

Masz Sidek said...

sy kalau sakit kepala biasa nye sy tido.. tu waktu siang la..
kalau malam... nak tak nak kena makan ubat... kalau tak makan... tak dpt tido semalaman...

Myra Jay said...

Wahhh siap makan asam gitu..

Masa exam ari tu ada gak sakit kepala, tak ingat nak tampal koyok2 ni..heehee

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uii besaunyer koyok dia.. hehe

nanakimie said...

nana xpenah guna koyok..hee..pening je sapu vicks vaporub n tido:)

Aishah Jahirah said...

koyok yg kecik2 tu je pernah beli masa akak stadi dulu....nyaman je rasa bila tampal kat dahi...haha

Azhafizah[フィザ] said...

kemain besar lagi ye koyok sekarang..dah bertahun tak guna koyok.selalu sapu minyak angin dan makan panadol je kalau pening..amboiihh yui..siap asam lagi tu.kalah org mengidam ni..hehe..alhamdulillah dah ok dah kan.^__^

MaYa MustWany said...

amacam yui,dah ok ke?

J.Syazwana said...

bagus ni.
kite selalu sakit kepala.
huhu

Nisa Greennnpanda said...

tau dh rupe koyok camne, hehe...
sy pun pgl koyok gak..
tp xpenah pki...