tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 02, 2012

Kenduri kahwen Shikin a.k.a Sate

Entry tidak basi lagi kerana belum tarikh luput.. Hikhik.. Kisah kenduri kahwen meronta-ronta supaya jari ini pantas menaip.. So, inilah kenduri kahwen pertama kawan daku sepoli merangkap kawan sekelas dan serumah.. Layan gambar la ea sikit-sikit..


- inilah pasangan pengantinnya -


- ira si tokey besar n nisa -


- shikin a.k.a kajang, atiqah n yui -

Mereka di atas ni la merupakan rakan serumah dan sekelas ak.. Siyes, rindu sangat2 mereka.. Hanya tiqah yang sambung degree.. Kami yang lain?? Kojela jawapannya.. Hikhik.. Bertahun tak jumpa, rindu membuak-buak ececeh!! yerlah yerlaaa



- baju itam itu Syilfia a.k.a pia -


- duduk baju oren , shikien -


Kenapa pengantin tu kami panggil SATE?? kerana dalam kelas ada 3 orang SHIKIN.. Jadi, untuk memudahkan koje, panggil gelaran.. Sorang sate, sorang kajang, sorang g kekal shikien.. Oh ya, kajang tu memang asal dari Kajang.. sesuai sangatkan?? 


- antara rakan sekelas yang hadir -


Nak tengok lagi gambar lain, sila singgah ke album ♥ sampai S.E.R.U ♥   Ini sahaja kisah kami.. Kawan2 serumah tu sempat tido umah ak.. Macam-macam yang jadi.. Biar jadi kenangan ea.. InsyaALLAH t lau sempat, kami bercuti sekali n ak pula akan turun ke KL...




First time ak pakai jubah ini setelah lama membeli.. ala.. yang ak beli 0n9 dan harga yang sangat berpatutan.. Entrynya di sini.. Ok ke ak pakai jubah?? Muahahaha.. <---- soalan minta lempang!!  Kepada sate n pasangan, Selamat pengantin baru diucapkan.. Moga kekal ke akhir hayat.. T kenduri ak jangan lupa mai naaa.. Bulan 10 tahun bila xtau ..Hikhik ^__^..






n/y : Ingat nak letak gambar aje..
terselit gak ayat2 ni..




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

eMMe said...

yui, cantiknye dress, eh! Jubah cutting ekk... akak ade jubah tapi beli2 je tak muattt tang perot..hahahaha!

selamat pengantin baru kat Shikin.

Azhafizah[フィザ] said...

Congrate pada kawan kui.semoga kekal bahagia sampai akhir hayat

p/s:cantiknya dress yui..berseri seri yui

farz zull said...

wahh, entri kawen2..i likee...haha!

Eza Boom Boom said...

cantik la jubah tu yui. hihik. cantikk!

Kalau Eza ni pakai entah apa rupa diaa... ngeh3....mana nak sembunyi perut lagi.

cik najihah said...

cantik la kak

Tihara said...

best nye makan nuri..moga bahagia selamanya..

akk ada kawan org sekinchan..kami panggil dia Skin..kih3 :)

LaLa mhdnor said...

bestnya kahwin, hehehe

ecadwinkyasha said...

jubah tu lawa yui :))

Nisa Greennnpanda said...

fewiiit.....
lawa aa jubah yui tue.. hehe.. XD

slamat pengantin br utk kwn yui tue...

Cik Azizah said...

wah macam yui pulak pengantinnya..berseri2..hehe macam tak lama je lagi..

nur anis said...

syiokkknya kawen...huhu

Cik Anita said...

baju Yui cantiklah!!! serius berkenan..hee

fieha said...

tahniah2..yui bila plak?hehe

anitadiana said...

selamat pengantin baru ya..sate...jubah tu labuh snggat lah yui..he..he..tapi comel

Miss Nadya said...

dear,ckp kat kawan selamat pengantin baru..nanti yui pulak..nak tunggu nad kena tunggu nad cari lain..:D

p/s ::: nak lari tajuk sikit...comel yui pakai jubah tu..seyesly nad teringin nk beli 1...:)

nk warna pink..:D

Miss Nadya said...

p/s :: nad pon sedih sebab masa nad dengan kakak sinar tu pergi tengok anjing tu berbunyi sakit..:(

nad nk lepaskan tapi kawan2 opis ckp ko tau x peribahasa? bagaikan lepaskan anjing tersepit?

termenung jap..terus nad masuk opis cari hukum bunuh anjing kat google..:(

Clara said...

tahniah pd kwn akq yui..

Ouh.. kq yui bulan 10 eh naik plmin? bln 10 tu hrijadi clara.. hee~~

era kecik said...

selamat pengantin baru buat dia ^^

:: kak yui bila lak? hehe

MaYa MustWany said...

cantik jubah tuh.nanti dah kawin/prgnt pun leh pakai lagi tuh.

Faidhatul Arfah said...

HOLA,
Already follow u heee ;p
nice blog (:

EruzuLiyana said...

tengok orang kawin rasa sangattttt jeles!! :(

lambatnya nak kawin. kahkahkah

Teenager Housemaid said...

selamat pengantin baru kepada kak syikien sate..
:DD

cik ziqa said...

congrats to them. anda santekk pakai jubah tu :)

eee, mesti rindu kan dgn kawan2 lama.

zOeY zAu YaH said...

semua lawa2 hihi..

aTy _faRed~ said...

perasan sekarang musim pengantin suker pakai kaler macam ni..cantik kan...

IntaNBerliaN said...

slmt pengantin baru utk kwn yui :-)

fRaMe+LenSeS said...

pasni tuan tanah plak kan? kan? :P ehehe. amin2. :D

Juliet_iRa~" said...

comel je yui..:)

selamat pengantin baru utk sate..;p