tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, July 15, 2012

Komen ke spam semakin berleluasa!



Entah kenapa sejak dua menjak ini komen ke spam makin banyak. Merepek semuanya! Automatik aku terus DELETE tanpa fikir lebih lanjut. Saja nak bikin semak la tu kan. Huhuhu.  Harini hantar adik ke PD. Lepas ni jumpa raya pula. Sedihnya.

 nota kecik yui
Sok aku balas jejak
coz ini autopublish ^__^




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

mumui said...

kdg2 komen yg xpatut dispam dieorg spam..

izan mama mia said...

eloklah padam...tapi ada gak komen kekawan yg ok,..ke spam gak..kenapa ya..

Eca Dwinky Asha said...

tu dia anon..punya bagus promote brg viagra dia.hahaha

KY said...

Alhamdulillah...KY belum kena lagi..hiih macam minta je kan?

Cik Rongoks said...

ika pon penah dapat cmtu masa mula2 ade blog. pastu, sampai skrg dh takde.hihi

azizah :) said...

jijah pon delete je spam tu..tah ape2 je...huhuhu

chemija said...

taw xpe, enth ape2 ntah komen kat spam tu. semak je

Qienah said...

Sama ler, entah knpe..

Tihara said...

kalau komen kawan2 blog masuk spam lagi sedih..org kata kena delete gak maybe ada virus...kesian kan :(

shida'R said...

sama la yui..shida pun ada mmg xleh pkai deme nih..suke wat keje harammm hahaaaa ^_^

cik najihah said...

same lah kak..

Che Rosliza Che mat said...

akak pun delete hihihi

teratak hati said...

Bnyak ke spam? Hrmm..entah la ek..

Myra Jay said...

Sama gak akak dapat komen 'sampah' macam ni.
Kebanyakan Anon..

Azhafizah Md Nor said...

yang SPAM ni memang delete terus je.

Yumida said...

hari tu byk masuk spam..nape erk...kengkdg org x de kasi link pn blh masuk..

nur anis said...

a'ah la..lama tak check kotak spam..

aTy _faRed~ said...

betul yui..geram sangat..!! kemain banyak...kekadang sampai 50-60 spam masuk...tah mane datang..akak terus delete jugak...

Wanieys said...

tu la akak pun ada gak yg ke spam...akak delete jer terus...tp kdg2 komen yg ok jer ke spam tu...ntah la

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

paling xsuka spam nie... huhuhu menyemak ajerkkk

izz iizza said...

aper ker merepaknya komen tu..hah

IntaNBerliaN said...

haa tu la.. byk gak komen dkt spam kan..