tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, July 19, 2012

ST 45 # = Sombong dan Baik

Biar muka nampak SOMBONG 
tapi hati BAIK

Malang sekali bila muka nampak BAIK
tapi perangai puiihh!

Bukan pakej lengkap!


- ayat dari FB sendiri -




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

31 dak comei sayang YUI:

saffiya_aleesya @ echa said...

hahaha camtu laa kalau dah lawa patut perangai pun kena laa lawa yer dak..harap muka je lawa tapi apa pun tak boleh..

Dylla Abas said...

nobody's perfect ^_^

Anum said...

setuju

TiranaAduka said...

Salam.......

Biar rupa nampak sombong......kene senyum...

Biar rupa nampak baik....maniskan senyuman....

Biar rupa nampak sombong....Asal budi pekerti di jaga

are_lin@yu said...

mna sopan nya..hehe

eima said...

hahah klakar kartun tu ... ramai org yg cam ni.....tak senonoh

Aishah Jahirah said...

muka sombong tak semestinya tak bekkan...nmpk baik,lemah lembut,sekali ckp terkeluar segala bahasa xsopan...sendiri juga yg malu..

Cho Zila said...

betoi... selalu nasihatkan adik2 kat opisni jangan pandang cantikjer tak lama... tapi kalau perangai cantik sampai bila2 sayang tau...

fieda said...

tu dia...terselah keganasannya..

Saya Disini said...

jgn sombong..tp kene baik

Kesuma Angsana said...

banyak dah KA jumopa orang macam ni. Salam kenal n KA dah follow yek 2446

Myra Jay said...

Maka saat Ramadhan yang kian hampir, sama2 kita berkelakuan baik dan buang yang buruk tu :D

CikPuan Ira said...

jgn pandang rupa..tp hati ;)

Mila Ahmad said...

haha...terus reject...

Cik mama said...

selalu gakk jumpa org cam gini... ermmm

msredcheesecake said...

mmg ramai yg cengitu, cantik luaran...

-SUPERGIRL- said...

AMEKAWWWWWWWWWW ! HAHAHA

Tihara said...

hati mau baekk :)

ayut said...

hihi..tang bile tgk gambar tu tgelak jap :D adeiii..harap ye mcm tu..tp kalau dpt muka comel,perangai baik n semua baik mmg bonus tu nama ye.yg penting jd yg terbaik utk diri sendri k.yg pasti kita hidup bermasyarakat.byk ragam ye :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hati baik, akhlak baik ;)

hatiku berwarna warni said...

haha..mungkin tgh marah sgt ni..

Eza Boom Boom :) said...

penah tgk ngan mata sendiri kejadian kat gambar tuu... uishh.. terkejut habis eza..

azizah :) said...

yup betul tu..janji hati baik maa... bila baik perkataan,perbuatan semuanya baik2 belaka..

Ardini Humaira said...

kah3.. hilang kesopanan dan kesusilaan ;p

Cik Rongoks said...

kelakar la katun tu .hahaha

anitadiana said...

setuju..

Wanieys said...

adeh tgk tu lawa dh sekali kluar ayat nah hai xmenahan betoi la hahhaaa

Cik Purple said...

hahahaha.. banyak kali jumpa orang macam ni.. apa2 pun kta jgk perlu muhasabah diri.. kdg2 bila dah terlalu marah, konfem tak jaga mulut ni jugak.. hahaha

teratak hati said...

Haha..truk2..buat malu kaum hawa je..

zyra said...

haha..kawan2 sye pn ramai yg cm ni..muka cun, tp ckp x sme ngan muka yg cun tu =D

aTy _faRed~ said...

hahahaha...akak pernah dengar ayat macam tu...sungguh tak sopan..;p