tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 16, 2012

Oyen dah mati

Hari Rabu aku balik SS. Tengok plak si Oyen badan demam. Panas je rasa. Aku terus decide bagi dia minum air zam zam. Hari Jumaat, aku pos gambar dia di FB. Tak lama je, adik aku inform bagitahu Oyen dah mati. Sedih sangat!!!


- time dia sakit -


- dah sakit -




- murung aje dalam sangkar -


Sedih sangat. Baru ingat nak tunggu dia besar. Belum habis belai manja lagi. Tapi takpela, bukan rezeki aku nak tengok dia membesar. ALLAH lebih sayangkannya. Oyen mati 13/07/2012 pukul 12.34 tengahari. Baki kucing setakat 16/07 = 12 ekor


nota kecik yui
Eton dah nak beranak harini
Tanda-tanda dah ada tadi ^__^




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

Nieyl said...

sedih kan...klu kuicng kite jaga pergi meninggalkan kite..:( ape2 pun Allah lebih menyayangi nyer...

KY said...

KY pun dah rasa, dah 2 ekor yang mati, kesian sangat tengok waktu tu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sedih tengok muka oyen sakit :'(

eMMe said...

Yui, jgn sedih dah ajal dia... nnt beli oyen baru kay!

nur anis said...

sedihnya.....bye oyen..

aTy _faRed~ said...

ala sedey nyer.... akak tak suker tengok kucen mati..sayu rase hati..tak per..yui ade 12 hekor lagi tu yang perlukan kasih sayang,...:)

Che Rosliza Che mat said...

Masa sis kecik2 dulu...kalau kucing sis mati....Sis mesti sedih dan menangis hihihi

Wanieys said...

tak mau sedih2 yer yui...dah sampai masanya..redha jer k

Cik Rongoks said...

alaaa..xmo sedih2 tau .

fieha said...

ajal dia sampai..jgn sedih2 ye yui..

Eza Boom Boom :) said...

takziah.. cian oyen.. Huhu.

Yumida said...

laaa..sedih la..tringat ngn kucing sy mati bulan lepas..kucing terbiar yg sy adopt..amat manja n x byk kerenah..selepas jg 2 thn lebih dia sakit..then mati, mmg sedih teramat...kucing kesygn kannn

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhuhuhu..... cian....

nak wat camne.. xmoh sedih2 yui...

J.Syazwana said...

eh rasa macam baru hari tuh je eton beranak. dah nak beranak lagi? ke tersilap. hehehe

are_lin@yu said...

wahh banyaknya kucing yui..mmg pnyayang ni..hihi..anak eton tu lah pnggantinya nantikan ;-)

Azhafizah Md Nor said...

dah ajal dia yui..redha ye..harap lepas ni ade pengganti oyen comel

msredcheesecake said...

KESIAN OYEN.... MESTI RINDU KAT DIA..

rafflesia said...

murung je oyen ni.. kecian die.. patut kak yui sedih, comel oyen ni.. :(( tapi takpe, eton dah gantikan dua ekor tuk ubat kesedihan kak :)

izz iizza said...

banyaknya bela kucing..kt rumah sy sekor tu je la..buah hati pengarang jantung..:)

aimie amalina said...

sangat memahami.
sebb penah ase...
huhuhuhuhu

eintan nurfuzie said...

DAH TIBA AJALNYE
SABAR LAAAA

azizah :) said...

alahai..ajal dia dah sampai tu.. moga ada yg lebih baik dari oyen..

mata dia cantik!

IntaNBerliaN said...

dah sampai masa dia.. comel je..

C'Jai said...

Siannya oyen....dah sampai waktunya...kucing adik akak si Bob disahkan HIV +ve...sian pulak...