tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, July 01, 2012

Makanan cicopan -- tak reti eja!

- RM 2.00 sahaja -

Pernah dengar kan yang cina selalu dok makan. Apa nama ntah, cicopan aje aku eja. Sonang koje.Hahaha! Ini salah satu menu kat kedai mak kawan pejabat daku. Kira dari orang Melayu. Yang penting sedap di makan dan boleh diulang!


Satu lagi menu yang aku suka di kedai maknya ialah kotiau kicap yang mableeeeesss!! Nyum nyum.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

26 dak comei sayang YUI:

Tihara said...

cicopan..tak penah dengor..hehe, tp mmg nampak cam sedap tuu..rasa nak torai jer ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui....xpernah dengar CICOPAN.hikhik
Tp nampak sedap...

shera haifa said...

cicopan?? xpnh dgr pun nama tu

izz iizza said...

x pernah dengar pun menu ni..kat mana tu dia jual..

cik najihah said...

mcm pelik je..huhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi pelik benor namanya yui :)

steffany daph said...

cicopan? aih. blum pnah dngr..hihi :P tu mcm mi kuew tiau pula.

Wanieys said...

akak xpenah mkn lagi ni yui...rasa apa yer

^^eKaTiKaH^^ said...

first time dengar name tu.. hee, nampak sedap :P

azizah :) said...

macam pelik je yui...hehe jijah xpernah makan..nama pon xpernah dengar..heee

Romeo Laut said...

Macam kuey teow pun ada. Pelik-pelik namanya. Dalam bungkus tu sambal ke apa?

Che Rosliza Che mat said...

first time dengar yui..mesti sedapkan...terliur pulak nak rasa hehe

Akulah Hero said...

cicopan? cicak+cipan+lipan=sedaaaaaap!
hahahaha...
http://akulahhero.blogspot.com/2012/06/30-sen-pun-nak-kedekut.html
[follow2~]

eintan nurfuzie said...

x penah dengo pun... kat mana yui

IntaNBerliaN said...

cicopan??.. xpnh dgr lak

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmmm xpenah dgr plak... huhu..

apa bahan yg digunakan dalam makanan tu?

izyantyPersonalTaste said...

makan ngan kuah cabai tu je ka...tak pernah makan lgi...kalau koew teow teng pernah arr...tapi ada kuah sup, sama ke tak ek?

Aishah Jahirah said...

kuah dia apa tu?xpnh mkn rasanya..

J.Syazwana said...

cicopan?
tak pernah dengar pon. huhuhu

teratak hati said...

Tk pernah dgr pn..ape tu??

AnneRaini said...

Apakah ini????

anitadiana said...

tak pernah cuba ne..nama pun pelik aje yui...

fieda said...

mmg tak pernah dgr..

fiQRa said...

nampak sedap..

sharul izam said...

sedpa tak?

CikPuan Ira said...

yui kedai nie kat mana...teliur la plk