tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, July 22, 2012

Luka akibat kemalangan

Bila tengok gambar ini, terasa diri ini yang alami. Uish, nyilu lak! Mesti pedih bila terkena air. Bukan setakat situ aje, hampir kesemua bahagian kiri katanya ada luka dan lebam. Sangat simpati dengan kamu shapit.




Dia naik moto, orang tu naik kereta. Dia di bahagian kiri, tiba-tiba kereta itu belok tanpa bagi signal. Kes macam adik aku haritu. Kira alhamdulillah takde luka teruk. Risau gak. Moga luka-luka cepat baik dan lenguh-lenguh hilang secepatnya.


nota kecik yui
Atok shapit meninggal harini
Al- Fatihah untuk arwah




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

29 dak comei sayang YUI:

azizah :) said...

huhuhu kesian shapit..moga cepat2 sembuh shapit eh.. jangan lupa cuci luka tu..

kdg2 kita berhati2..tapi org pulak tak..so anggap tu semua dugaan..

✿Lady Ainaa✿ said...

Ya Allah, sakitnyaaaa.... semoga cepat sembuh.. hurmm...

Btw, Al-Fatihah to his grandpa... semoga rohnya di tempatkan dengan org2 yg beriman,..

Eza Boom Boom :) said...

smoga shapit cepat sembuh.. Besar luka tu... Dugaan ramadhan.. Al-fatihah untuk arwah atok dia.

Cik Rongoks said...

pemenang segmen kad raya dah diumumkan :)

http://ikapukpuk.blogspot.com/2012/07/pemenang-segmen-kad-raya.html

Tihara said...

Ya Allah kesian nya..moga cepat sembuh k

-SUPERGIRL- said...

Atoiiii .. cmane nak mandi ??

Alfatihah ..

KY said...

seriaulah tengok, itulahkan, kalau kita yang berhati2 orang lain tidak...

CekbOlat-bOlat said...

ngilusss..

#serious..

Ardini Humaira said...

takitnyeww huk3

shida'R said...

adoiii..huhuh dah nk raya jgnla mcm2 hal yg memilukn blaku..minta2 djauhi yui..moga shapit cepat sembuh~

steffany daph said...

erk, nampak parah.. moga dia cepat sembuh (:

nanakimie said...

moga cepat sembuh..dan al-fatihah utk arwah....

kiru magu said...

uhh,siannya kat shapit..
anyway takziah untuk keluarga atuk shapit

Eca Dwinky Asha said...

wah....klu kena air tu..sakit gk..

moga cpt sembuh cik abg yui tu :)

ainraus said...

mesti pedih betul ni kan? may he get well soon.

Che Rosliza Che mat said...

Kesian shapit...semoga cepat sembuh...tue bahayanya kalau kereta tak bagi signal...

anitadiana said...

selamat berpuasa yui...

anitadiana said...

sian nya shapit..semoga cepat sembuh..ari sabtu tu...nasib baik jalan jem...motor maksu tercabut skru minyak itam dam licin..hubby terjatuh kat bus...tangan aje terseliuh..takutnya lah kak ita masa tu...

Aishah Jahirah said...

moga cpt bek kecederaan dia...gerun kt jln ni...
takziah...al fatihah utk arwah atok shapit..;(

ayut said...

cian ye shapit..smga cpt sembuh ye.dan takziah jgk ats kehilangan atok...smga smua ye baik2 lpas ni :)

nur anis said...

alamak..pedihnya nampak...

alfatihah...

J.Syazwana said...

sama macam akram eksiden dulu.
tangan kiri habes luka.
sampai sekarang berparut.
minta jauh benda2 macam tu lagi.
tu yang bahaya bawak motor ni.
kadang2 org yang bawak kereta abaikan org yang bawak motor.

cik najihah said...

mesti sakit gilos nak mandi tu

Masz Sidek said...

huhuhu... sy tengok gambar ni pun dah ngilu...

byk kes jadi macam ni...
sanggup potong moto kat depan lepas tu terus belok... huhuhu... bahaya ;'(

shera haifa said...

kesiannye.. kita berhati2 org lain plak yg x berhati2..

Wanieys said...

nampak cam sakit la...semoga cepat sembuh yer

IntaNBerliaN said...

adehhhh seriau pulak..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

aduh, sakitnya...

al-fatihah untuk arwah atok shapit..

aTy _faRed~ said...

isshhh...tu yang selalu risau tu..kalau kite hati2 pon orang lain tak..kene gak..hurrmm...naseb baik tak teruk sangat patah bagai...moge cepat baik..:)