tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 16, 2012

Eton dah beranak kali ke-3!

Kalau tadi entry kucing pasal kematian. Kali ini pasal kelahiran. Baru saja kol rumah. Adik bagitahu Eton baru beranak 2 ekor! Baru okay, maksudnya bakal ada lagi la anak tu. Tunggu turn nak keluar. Muahahaha! 






- keadaan eton sewaktu bunting -


ALLAH ambil seekor tapi ALLAH berikan lebih dari seekor untuk mengubat kesedihan aku. Terima kasih ya ALLAH! Terasa nak balik SS sekarang juga nak tengok anak-anaknya. Hihihi. Moga secomel ibunya Eton.


nota kecik yui
Gambar di Stadium Bukit Jalil
nanti aje aku upload
tak banyak mana pon





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

Cinta Misteri said...

Yeahh..wkaupun oyen dh pegi tk kembali, tp eton memahami kesedihan. Eton bg pengganti lebih. Hehe

are_lin@yu said...

wahh kan dah ada gantinya..jangan sedih2 yui ;-)

cik najihah said...

so comel eton

AnneRaini said...

takleh blah tgk gambar eton ngangkang gitu..tak senonohlah eton ni..hehe

rafflesia said...

eton terbaik la! :)

Aida78 said...

wahhh eton anak dua jerk mane cukup kena tambah lagi ni....

Eza Boom Boom :) said...

comelnya etonn :) mesti anak dia comel gakk...

ayut said...

hahahaha..gmbar eton no 2 tu kompem Yui yg aturkan.wahahaha :p Eton mesti ibu yg bek kan :)

izz iizza said...

banyak tul penggantinya nih..:)

PinkUmmi said...

dh de pun penggantinya..lg byk kan...

nur anis said...

tak sabar nak tengok anak eton..:)

aTy _faRed~ said...

tu ar akak pening ngan kucen betine ni tau...hurrmm.....asyik nak beranak jer keje nyer...;p

Azhafizah Md Nor said...

pemberian dari Allah adalah yang terbaik.Tumpang happy untuk yui..mesti comel macam eton..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

cantik Eton pakai rantai...

aimie amalina said...

wee
alhamdulillah, see, Tuhan x mo yui sedih2 taw ;)

Ardini Humaira said...

comeynye eton :D

Wanieys said...

yang pergi sudah ada pengganti hihihi
Allah S.W.T itu maha adil :)

eintan nurfuzie said...

AKAK NK SEKOR LEH?HEHEHE

azizah :) said...

eton makin comey pon masa bunting ni..hehe mesti anak dia secomey eton kan..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi bukan main lagi gambar eton no 2 tu. macam lady bos je :)

Aishah Jahirah said...

Allah maha adil....dia ambil tapi gantikan...bape ekor la total anak eton tu...

anitadiana said...

bertambah lah ahli keluarga baru yui..he..he..tahniah...

IntaNBerliaN said...

adoii la.. sian plak.. sampai terkangkang2 hihii

Bulan Syurga Firdausi said...

produktif betul heee gebu gebe belum ade anak lg..

C'Jai said...

Produktif kau Eton...hehe..