tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, July 14, 2012

Yui berkaca mata?

Oh mak ai, tajuk kemain lagi kau. Tapi memang gambar berkaca mata okay. Takde nak tipu-tipu. Motif utama pakai? Bukan rabun, bukan rosak mataku tapi untuk mengelakkan habuk mahupun debu di jalanan + serangga kecil yang ada.


- kaca mata tanpa power -


Al-maklum saja aku ni merempit. Dari aku nampak pelik pakai cermin mata hitam, baik aku pakai macam ini. Nak drive bolehla hitam bagai. Nak merempit, cukup sekadar ini. Muahahaha!


- keadaan tempat keje aku -


# Harini la aku ke Stadium Bukit Jalil. Esok ke PD hantar adik ke sekolahnya. Moga semua berjalan lancar. Doakan ya.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

SarahSyafiq said...

haha,comel2 mata bulat.

KY said...

betul tu yui, kalau naik motor, serangga memang suka langgar2 kan..langgar pulak tang mata...heee

E'in said...

cantik laa yui! :)

izz iizza said...

kiut jer pakai spec bingkai hitam..:)

Tihara said...

mata yui mcm mata heliza :)

teratak hati said...

Ha'ah la klu pki crmin mata hitam nmpk pelik kot naik motor..hehe..

Che Rosliza Che mat said...

Ooo Sis ingatkan tadi ada power hihihi cute pulak nyui pakai..

biela bell said...

haha.. pun boleh kak yui oii.. hehe

Azhafizah Md Nor said...

comel yui..fiza lak rabun tapi xsuke pakai spek.suka pakai contact lens..senang tak rimas bila pakai tudung tu..hihi

izan mama mia said...

hikhik..yui..kira ada power arr spek tu...?..akak pun kn pakai spek tp degil xnk pakai..

Noraim said...

bulatnya mata. kehkeh.

azizah :) said...

yui..macam old school pakai bingkai hitam! comel ok..

shida'R said...

wahhhh ke BJ bestnyerr...heheh moga selmat smpai dan pulang yui ^_^

nur anis said...

bila bawak motor, memang selalu mata masuk habuk...

aTy _faRed~ said...

akak rabun giler...tapi jarang nak pakai cermin mate..sebab laki akak cakap muker akak macam cikgu-cikgi..heheheh...;p

Wanieys said...

bawa motor elok la pkai spek kan...debu habuk banyak skang ni hihihi

J.Syazwana said...

tak terjumpa pon kat bukit jalil kan. punya lah ramai gila orang. hehehe

IntaNBerliaN said...

lain muka yui pakai spek :-)