tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 17, 2012

Tudung RM 6 sehelai

Sekarang suka plak nak membeli tudung jenis camni. Apa namanya entah. Bawal printed kot. Harga pon memang oklah bagiku. Dari tengok ada yang jual RM 12 tapi kualiti sama sahaja. Lain orang lain harganya kan. 


- antara koleksi aku -


Kat Jalan TAR pon ada harga RM 3.80 sehelai tapi memang tak berapa besh kainnya. Sangkut sikit dah rosak. Yang atas ni, kira okla kainnya. Berbaloi dengan harga. Ada member ajak jual tudung, ko rasa aku nak jual tak? Yang penting, ada yang nak beli tak? Muahaha!


- ini tudung RM 3.80 di jalan TAR -


nota kecik yui
Semalam shapit eksiden
cian dia
Harini dah 4 tahun 1 bulan ♥
Moga cepat sembuh




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

26 dak comei sayang YUI:

ayut said...

skrg kat Jalan TAR tgh popular dgn MUAZ..tudung murah2..hahaha.mampu tgk je.xlarat nk msuk sbb tkut tbeli :p harap shapit ye tak pape ye Yui :)

izyantyPersonalTaste said...

kat pasar mlm dh mula jual rm5...tapi dah beli banyak sebelum tu, walaupun murah dah ada byak dah...

AnneRaini said...

Akak tak pernah lg beli tudung camni..selalu tgk2 tak jadi belipun...igt masa survey tudung ry nak gak beli selai dua

are_lin@yu said...

ingt yui jual tudung lak..hihi..ayu pun da ada 2..ok jgk pakai ;-)

PinkUmmi said...

ok je yui kalo nak jual tudung...

Qirah Isa said...

ingatkan jual tudung.. baru sy nk usya2. haha

Wanieys said...

kalau yui jual Insyallah ada la yg membeli tu.hihi

Aishah Jahirah said...

kalau rajin jln2 kat jalan TAR tu mmg jmpa kedai yg jual harga murah2...asalkan kita selesa pakai ok la tu..;)
moga shapit cepat sembuh,eksiden apa yui?

Etong said...

bestnya rm 3.80. dekat sabah ada yg jual sampai rm18.90. huhu

CikPuan Ira said...

nknk beli ;)

anitadiana said...

kak ita malas nak pakai tudung jenis bawal dan seangkatanya..lebih suka yg terus sarung tu...malas...

Myra Jay said...

Murahnya... ;)

RM6.00 kalau berbaloi pakai memang best :)


p/s: Moga Shapit cepat sembuh ye ;)

mama aryan said...

akak dah lama tak ke jalan tar tu.. dah ketinggalan rasanya

Eca Dwinky Asha said...

kalau berbaloi pakai.....oke la :)

Saya Disini said...

tudung cm ni senang nk bentuk..kejap je dh jadi

IntaNBerliaN said...

2dung ni tgh pemes kan skrg

Aida78 said...

x larat nak beli tudung dah mcm2 pesen dah muaah nak jual boleh juga

ainulaqma said...

fuyooo...
tudung kt atas tu tudung obama org panggil. kalau nk tgk tdung bawal rose meh la dtg blog kte :)

Tihara said...

best nye sopin raya :)

KY said...

tudung remaja sekarang..cantik2

shera haifa said...

siyes kat jalan tar tudung, baju murah2.. tudung yg cm g2.. rm 2.50 pun ada

azizah :) said...

tudung ni la yg jijah pakai skrg ni..hehe murah! senang nak bentuk..yg penting tak payah gosok..muahaha :p

nanieybarnieylurviey said...

tudung ni femes skang tp still x terbeli lagi. duk tangguh dri sehari ke sehari

Che Rosliza Che mat said...

rm 6.00 pun cantiklah yui...kalau sis pun beli hihihi banyak jugak koleksi shalws yui ya..

anismelon said...

tudung obama name nie..mase kat mekah banyak jual tudung nie..org turki yg salu pakai..tp xpernah tergerak hati pon na beli..tibe balik msia bp bulan toh keluar tudung gnie..terkinje kinje na beli..weee

Nurul Husna Mohd Hassan said...

bawal obama sebab semalam jalan2 nampak nama tudung ni. hehe

moga jodoh berpanjangan n shapit cepat sembuh. amin...