tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, July 05, 2012

ST 43 # = Senyum dan gembira

Orang itu tengah TERSENYUM 
tak bermakna dia
sedang BERGEMBIRA


- dari FB sendiri dan itu yang diri ini rasai -



- doodle untuk aku, lama dah dapat -







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Anum said...

betul tue
perasaan hanya kita yang tahu

nini said...

betul2....senyuman tak semestinya orang tu tengah berbahagia

nurshahirah said...

betol kak yui.. tak semua org rasa ape yg kita rasa..

Ujie said...

tersenyumlah walau terpaksa..sbb ia boleh bg aura gembira pd org lain. dan akhirnya..kita jadi gembira, walau sedikit.

^___^

eima said...

betui ..jrg org tau aku ade masalah ....

anitadiana said...

betul tu yui...senyum task semestinya gembira kan...

Cik Muda said...

hmmm..... sebab dia sedang melindungi kegusaran dia....huhuhuhu~

are_lin@yu said...

btl tu..kdg dia mngis d dlm ati..;-)..
yg pnting comel doodle tu..hehe

Aishah Jahirah said...

di wajah senyuman melebar tp di hati terpalit duka...

Bulan Syurga Firdausi said...

sy setuju setuju setuju :D

Rafflesia™ said...

senyum untuk gembirakan orang sekeliling kita..even dalam hati kita taufan melanda.. :)

syieda lebih suka menangis dalam bilik air. :) kuar air mata bersama air hujan hihihi

Nyue said...

itu jgk yg nyue rasa

cik najihah said...

senyum..manis je

Tihara said...

seyum di bibir belum tentu hati gembira kan...hurmm :)

azizah :) said...

tiada siapa tahu gelora dalam hati apabila senyum terpancar di bibir..

teratak hati said...

Btl..tp klu sy tk gmbira tk reti nk senyum..

Che Rosliza Che mat said...

comel...ada iras2 muku nyui la...

izz iizza said...

lara di hati siapa yg tahu kan..:)

Wanieys said...

betul tu setuju sangat....doodle pun cantik la yui :))

missha said...

senyum itu sedekah.. :) hehe.

*waa..nk doodle jugak..hehe

Cinta Misteri said...

Walaupun brduka, tp kita jua perlu senyum...

Harap Yui tabah. Moga adik tk apa2..

Myra Jay said...

Comel la Doodle ;)

So bila nak guna?

Azhafizah Md Nor said...

senyum di luar dalam hati menangis..juga selalu berlaku kan..takpe,orang happy dgn senyuman kita itu lg bermakna kan..kita pun happy nanti.