tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 18, 2012

Makanan Jepun : Tako Tao

Aku ni kalau tak mencuba, tak sah namanya. Alang-alang dah masuk AEON, apa salahnya merasai makanan yang ada. Yang penting ia HALAL. Rupa tolak ketepi dulu.




Sebelum ini aku try makanan namanya Okonomiyaki Sotong. Rasa Tako Tao lebih kurang juga. Tapi ini lagi besh. Macam bola ping pong dan terdapat 5 perisa. 


- perisa ayam & cheese, RM 4.90 -


Aku siap buat album kat FB Jalan-jalan Cari Makan versi YUI. Muahahaha! Keenakan dikongsi bersama dengan yang lain hanya melalui sebuah gambar. Kira ok la gtu kan? ^__^ 


nota kecik yui
Tak sabar nak berpuasa
Beshnyaaaa!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

34 dak comei sayang YUI:

IntaNBerliaN said...

akak pnh try tp bg akak biasa2 je... selera masing2 kan.. :-)

laskar pelangi said...

kita terliur tengok gambar tu. wuhuhu, tak pernah try lagi.nanti nk cuba jugaklah.hehe..

selamat berpuasa^^

AnneRaini said...

my feveret....

are_lin@yu said...

tak pernah rasa algi ni ;-)

.........cP~ said...

Salam.

Suka juga nak cuba makanan2 baru ni tapi tak sampai hati nak keluar duit. kekeke..

Cik Puan Rara said...

ich pelik,tp mcm teringin nk rasa.

eima said...

penah nampak budak mana tah mkn ... laki & gemuk .. waktu die suap ke mulut ...mak aih nampak cam sedap .... hihi

Anum said...

nampak cm sedap

Wanieys said...

nampak cm sedap tingin gak nak try hihi

nur anis said...

feberet saya!!! tapi sejak dah balik duk kampung ni, memang tak jumpa dah la...:(

Yumida said...

nampak cam sedap..x pnh lg merasa yg ni sis....aaaaa..menggoda sungguh!
caya x...pagi td sy puasa..then tetibe hb bw balik nasi lemak...terus ter..ter...terpecah puasa..hahaha..mmg x tahan ngn godaan la sy ni

ros_reeza said...

kawan2 sy kat ofis ni cukup suka.. kalau singgah Aeon AU tu, mesti beli.. Tp, setakat ni sy tak pernah lagi teringin nak rasa..

cik najihah said...

x penah langsung makan tapi hari tu ade rase,,,sedap jugak.yg penting halal

eMMe said...

Yui, akak penah beli kat Melayu tak sedap, Cina punye sedap, akak penah makan, kawan akak beli, sedapppnye... dia letak pe ek dik, hihihihi...

Tihara said...

nampak sedap ni yui :)

shera haifa said...

TAko tao sedap.. baru tahun nie merasanye.. best!!!!!

shera haifa said...

TAko tao sedap.. baru tahun nie merasanye.. best!!!!!

SyUhAdA said...

penah mkn jgk..bleh thn la rsanya..

Ardini Humaira said...

waaaa cam sedap... tapi tak dapat pekena... tak ado di miri. huk3

nanakimie said...

teringin jgk nak rasa tako ni,ritu masa ngk member beli mcm xlalu je,hehe...ni bila byk org kata sedap,teringin pulak

Aishah Jahirah said...

bagus yui suka mencuba makanan...

Aishah Jahirah said...

bagus yui suka mencuba makanan...

ainraus said...

ramai kawan ain suka makan benda alah ni. hihihi. tapi ain tak berani mencubaaa. rugi kan?

Noraim said...

rasanya sy pernah mkn la tp lupa mcm mane rasanya. hehe.

Amirah Adnan said...

kena try jugak ni.. hehe

p/s: hai kak.. sihat? lame x blogging.. busyyyyyyyyyyy T_T

Aida78 said...

feberet kak tu yui sedapnya yumeeee.....anak2 kak berebut kene beli seorg satu set utk dia org kalu x ambik mama dia punya....

hunnybunny said...

my fav!!!dapnya tako tao..

Saya Disini said...

xpernh mkn lagi

J.Syazwana said...

sedap !
tapi yang kite makan kat mines tu tak sedap. huhuhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak pernah makan lagi. huk3

Syue Mustafa said...

Akak pun suka makan benda ini...

azizah :) said...

wow nampak macam sedap...nnati boleh cari ni..

anitadiana said...

suka juga..tapi dah lama tak makan..

Cik Purple said...

4.90? so murahhhh.. macam sedap jer.. nak sket.. hehehe.. :P