tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 27, 2013

CPUV 2013 [4] - DiGi Internet IFA

Alhamdulillah rezeki. Yang hilang dah berganti dengan yang baru. Kali ini iklan datang dari DiGi Internet IFA. Daku suka guna DiGi mungkin sebab itu kebanyakan CPUV datangnya dari DiGi. Rezeki.



Nak dapatkan maklumat mengenai DiGi Internet IFA { klik sini }. Bermakna CPUV yang masih running tinggal satu sahaja lagi. Moga menginap lebih lama =)


Apa cerita cashout daku, masih tiada khabar berita.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Kesuma Angsana said...

wah tahniah yer

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alhamdulillah murah rezeki yui

نورعيم said...

sama la kak. cashout sy pn xde berita apa. padahal dh hjg bln ni.

NoEn said...

alhamdulillah rezeki

Diana Azis said...

Salam..wah..untunglah..diana dah menduakan nuff sekarang ni..hehe :)

Shakira Pathi said...

Tahniah kak Yui :)

^^eKaTiKaH^^ said...

alhamdulillah rezeki akak. kite tak dpt lagi kak. hee

laskar pelangi said...

tahniah ;)

Sutera Syifa said...

Tahniah..bestnya..

azizah :) said...

tahniah yui..rezeki tu..

Cik Nur™ said...

murah rezeki.. :)

ros_reeza said...

tahniah ye :)

eima said...

tahniah dik


wei hang minat kucen kan ... pi jenguk belog ni cam besh jugak

http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Mrs Velentine said...

kak MV pun dapat BE ni

Tihara said...

tahniah, alhamdulillah yui :)

ayut said...

tahniah yui..bila la ayut nk merasa ni yerk..hihihi