tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, January 22, 2012

Baby baru Yui

Jangan ingat yang kahwen aje boleh dapat baby ea..
yang bujang trang tang tang cam ak pon boleh baahhh..
hikhik..




Nampak tu??
ha..dialah baby baru ak..
letak kat beg..




Ini bukan ANJING okies..
ak sekeh sekeh t sapa cakap camtu!!
pandai-pandailah teka binatang apa ni..



Kalau Nad dengan babynya ini..
ak yang ini pon jadilah kan..
dok melekat aje kat beg ak..
muahahaha!!



n/y : Japg entah jadi ke x..
dah 2bulan ni ^__^
autopublish~



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Eza Boom Boom :) said...

tak tau la patung apa tu, yang pasti tetap comel :)

cik ayuni said...

waa, come2...beg pon lawa..

einz said...

einz ase tu rusa xmas ru kan????omey~mau!!!

Nini D.. said...

kalo dobot nmpak benda2 cenggini bertengkek kat henbeg akak,mau jeles dia..kikiki

CekbOlat-bOlat said...

alala.. omeynyee

Azhafizah[フィザ] said...

match je ngan warne beg tu.comel >.<

msredcheesecake said...

baru nk tanya, anjing ke? binatang pe tu? comey...

Rosalia said...

comella yui. nak curi la mcm ni.heheh

Tihara said...

ni macam rusa je tanduk dia..cute sgt yui :)

Ezy Chiaki said...

comel! yg ade magnet dkt tgn die tu kan?
hihikk

Miss Nadya said...

hehe..baby yang tak hidup pon boleyh temankan apa..:)

anak patung rusa kan?:D

ekabukanmakcikkau. said...

lahh aku ingatkan beg tu baby baru kau hahahhaa

::CIK LYNN:: said...

lama x jnguk yui....comel bby bru yui 2...xjtoh ke kalu ltak cm2...

fany wany said...

apa namanya tu ek.
huehuehue

smilenajah93 said...

wahh !!! comelll ~~ nak !! :P

MaYa MustWany said...

hahaha masa tgk mmg dah nak tanya,nasib baik tak kene sekeh

Nisa Greennnpanda said...

igtkn beg tue baby yui, hehe.. XP

Cik Azizah said...

wah comey oke..

aTy _faRed~ said...

heheh..comel la kamu ni..:) beg pon cantik gak..

eintan nurfuzie said...

tomey..akak nk

Cik Muda said...

kambin eaaaa........

LubLy said...

aah la..chomey..