tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, January 09, 2012

Kupu-kupu bercorak singgah ke rumah tandanya??

Pernah dengar tak lau ada kupu-kupu/rama-rama mari umah,tandanya ada orang nak datang.. pernah tak?? ni mak ak la selalu dok kata gtu.. memangla orang datang, adik ak balik sekolah, abah ak balik koje.. orang kan tu?? ^__^


Ni kupu-kupu ni malam tadi dia muncul.. elok ja dok kat motor adik ak.. ak amik kesempatan yang ada snap gambarnya.. coraknya agak pelik..warna hijau.. tak caya?? meh tengok sama-sama.. 




Tengok?? cam rupa askar lak dah..hikhik.. hijau lumut kan tu.. dia tak dok lama.. jap je.. pastu terus blah coz ak usik..huhu.. t lama-lama ramai lak yang datang, payah lak kan.. ngeh3..


n/y : Sabtu lepas, dating dengan
3 rakan blogger..
t ai citer ea di entry seterusnya 
^__^





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

cik ziqa said...

santekkk.

mama pon pernah ckp, nty ada org nk dtg :)

Anum said...

cantiknya

wan niahix said...

YUI.... <--stand for? hehe...

yeke kalo kupu2 dtg ade org nak datang...

kire kalo datang hinggap kat moto, erti nye... ade orang nk tumpang lah tu... gitu eyk? hehe...

Selamat pagi YUI...

Azzah said...

cantik corak dia..

Nisa Greennnpanda said...

ade org nk tumpang moto adik yui kot, hehe.. ha'ah, nmpk cam corak askar la kupu2 tue..

yup, cpat la crite..upload pic skali ye.. hehe..

wahida said...

kenapa aku tgk rama2 ni nampak scary weh?

jedi said...

tu bukan riang-riang ke???

nini said...

haah saya pon pernah dengar...betul dak tataw la...=p

nur anis said...

cantik!!!

dulu selalu jugak cakap macam tu. tapi tunggu punya tunggu, takde sape pun datang. huhu

mizzkechique said...

mak sy selalu ckp gitu.. tp tggu² xde tetamu.. haha

Nurul ain said...

tandanya ada orang nak dtg rumah awak la tu... eyh2, tak pernah tengok corak yang mcm tu...

Ana Aishah said...

appy new year dear :)
sis cuak bila tgk rama-rama besar camni tau.. geli sikit ~ huhu

Eza Boom Boom :) said...

kalau ada rama-rama masuk rumah, maksudnya ada orang nak datang. Hee, kadang-kadang takde pun orang datang. Fine, -..-'.. hehe.

:D

Cik Azizah said...

cantik..tapi lain macam je warna die..menakutkan pulak.hehe kalau kupu2 masuk umah..tetamu nak dtg..kalau kupu2 masuk dapur tetamu tu masuk sampai dapur..tu atas pengalaman la..hee

::CIK LYNN:: said...

unik tp tkot tgk corak dia...huhu

smilenajah93 said...

yeyee je tu ~~ hik hik ~

aTy _faRed~ said...

ye ar..kupu2 army namenyer tu..;p cantik...:) ha'ah..orang tua kate ade orang nak datang..tapi tak tau betul ker tak.. umah akak tu selalu jer kupu2 n rama2 masuk..tapi pelik gak..dah berbulan2 tak de pon orang nak datang..ngeeee...kesian kat kupu2 tu sebab si rezqi suker nak kejar n tangkap bawak main...:)

anitadiana said...

cantik lah yui..biasa org ckp mcm tu..ada org nak datang rumah,sejauh mana kebenaran tu..kekadang betul...

MaYa MustWany said...

klasik tul coraknya

Aishah Jahirah said...

kebetuln ada je org dtg...mcm betl lak rasa..tp kebetulan jekn....hehee

aimie amalina said...

gagagagaga
eheeeemmmm
siapakah yg mai tu?
askar ke
kekekeke