tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, April 02, 2012

Eton dan baju merahnya

Baju adalah hasil rembatan ketika berada di Daiso. Hanya dalam masa 10 minit memilih ramai sangat orangnya, agak rimas! InsyaALLAH akan ada baju lain yang menanti untuk Eton sayang. Hihihi. Dia pon nampak suka + selesa dengan baju itu.













Lena aje dia tido dengan bajunya. Kiranya selesa la tu kan. Ini saiz L. RM 5 sahaja. Ada sesapa nak belanja Eton tak?? =p




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

35 dak comei sayang YUI:

megu-megu said...

huhu,very cute la..teringin nak beli gak baju kucing kat daiso tu XD
klu kat kedai haiwan biase rasenyer x de 5 hengget camni :P

azam said...

comel ko ton

azam said...

comel ko ton

Masz Sidek said...

hehehe... comel jer rupa eton pakai baju.... ;p

Bulan Syurga Firdausi said...

alaa tomei3 heeee

Sue_Echan said...

ala eton.. bukan main lagi.. pasni beli headbend plak.. mesti btambah cute... hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui..untungnya eton ada tuan yg penyayang cam yui ni.Cantik baju eton..merah menyala.Tak takot lembu kejar ker..hihihi

biela bell said...

kelasss kau ton..hahhaa

nur anis said...

ehhhhhhh..comelnya..

Cikpuan rara said...

amboi eton.siap golek2 ag eh.suke eh.

shark said...

hahaha
x rimas ker dia pakai tue..
nk buat jugak ler kt danBo shark.

ikafantasi said...

alahai sweetnye eton pakai baju merah..comel

wahida said...

comel giler okeh...

::CIK LYNN:: said...

sakan si eton...ada bju tu...hehehe...yui, xda ke untuk kcing2 lain?=)

Azhafizah[フィザ] said...

comel..hari tu fiza nak beli gak baju untuk QiQi tapi masa tu gi anta QiQi mating..so nanti je lah beli..best kan g daiso..semua RM5 je

shiema sufian said...

Alahaaaai, comelnyeee baju tu (:

uncHa said...

geram !!!!!!!!!!!!!!!!!! eiiiiiiiiiiiiiii

MaYa MustWany said...

alorh2..chomelnya.
geramnyaaaaaaa...

saffiya_aleesya @ echa said...

mentang2 yui suka merah dengan eton sekali yui bagi baju warna merah hehehhe

ShahzCudin said...

pakai cntik2 pastu tdo..ish3, eton2

Rapunzel Cikilolo said...

belang pun ade baju bukak. baju pmpuan. keh keh keh. tu pun rembat baju teddy housemate aku...

CikPuan Azizah said...

alahai comey.. kucing pon nak pakai baju kan..hee

fieda said...

eton pun pakai baju...

fieda said...

eton pun pakai baju...

IntaNBerliaN said...

wah.. seronok eton dah ada baju.. ramailah org nak ngorat eton pasni sbb eton makin comel..hihi

Juliet_iRa~" said...

mmg cute..kat daiso mcm2 patern ada kan..hee

kelass la eton pasni..ahha

NOOR FATIN said...

eton pn ada baju. hakhak comel je kaler dia!

Aishah Jahirah said...

omel la eton pkai baju...murahnye 5 hinggit.

J.Syazwana said...

hahaha comel gila eton. hari tuh pon masuk daiso kat sunway. ingat nak cari charcoal mask sekali dah abes. sedih :(

aTy _faRed~ said...

hahahaha..tergelak tengok eton pakai baju...;p terpikir nak bagi pakai kat rezqi lak..;D

nanakimie said...

aduyai...hehe.....siap baju bagai ye:)

tp okla,murah....kalo nana xtakut kcg pun,nana beli n pakaikan je,baru nmpk lg comel kan yui:)

fieha said...

beli kat mne baju tu yui..kelakar pon ade...mcm pertandingan kucing paling cantik plak..hehe

eima said...

wah wah ... bleh beli bj kawen eton ngan kaka la lepas ni

Nor Nadiah said...

cantik dah eton pakai baju tu..:)

Cik Rose Cute said...

BAJU ETON KALER MERAH...MEMANG MENYERLAH GILER...UNTUNG BADAN ETON..