tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, April 03, 2012

Ahli baru - KAKA si oren gemok!

Ahli baru ini berada di rumah sewa aku. Semalam di hantar. Kawan pejabat bagi. Coz kucing lebih besar dari anaknya yang berusia setahun lebih. Jadi agak tak sesuai nak main bersama. Maka, habis citer mahu diberi. Jadi akulah orangnya yang bertuah itu. Hihihi.



- Kaka tengah sedap makan -


- Misi nak larikan diri!! -


- penatlah takleh lari coz berikat -




Badan gemok tapi bunyi halus aje. Aduh, kira ok semalam dia boleh tido. Yela, nak biasakan dengan tempat baru. Jap lagi, harus ku cari barang keperluan seperti sikat, bekas o'okkk, kain tuala dan lain-lain.




Nama : Kaka
Jantina : Jantan tulen
Umur : Muda lagi <-- boleh kawen dengan Eton, muahaha!



nota kecik yui
Bila dah tinggalkan dia kat umah
rasa risau lak
dah macam ada anak sendiri!!
BE ke- 4 dah labuhkan tirai 
dengan amaun RM 4.98, alhamdulillah





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

32 dak comei sayang YUI:

azam said...

nampak mcm garang

Darwish said...

waa..comelnya..nak jugak...heheh :)
anyway.,tahniah kak yui sebab jadi orang yang bertuah

Masz Sidek said...

besarnya... mesti sedap kena peluk ni... hehehe...

uncHa said...

hehe geramnya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

megu-megu said...

jelesnye!!!nak kucing gemok jugak D:

eima said...

gile comey .. klu kawen ngan eton mesti anak eton gebu gebas dam die jugak ..... kasi la kawen kasi la .... tak sabo ni ...


jg kaka elok2 tau ... sbb die kucen bakak baik tu ... kena pi inject imunisasi 4-6 bulan seklai tu ... mmg cam jg anak la jugak gaya nye bb nk bw pi cucuk tetiap bulan ..muahahah

are_lin@yu said...

wahh besarnya si Kaka ni..hehe..mkn apa erk..;-)

nur anis said...

ya allah..gemoknya.....nak kucing gemok macam ni..

eintan nurfuzie said...

COMEY2...HUHU

Saya Disini said...

wah,...semangat tngk badan dia..

Bulan Syurga Firdausi said...

pesaing gebu gebe ni :D

chemay said...

comeyyyy!
rindu pulak kat kucing dekat rumah tuuu
T___T

profmie said...

wah..gebunya...ni mst byk mkn ni...hihii

Rapunzel Cikilolo said...

kaka ni mesti manje kan yui?

❖ Syaa ❖ said...

Besarnyee kucing nie , cakar mesti sakit hehehe

J.Syazwana said...

comelnye !!
suka lah kucen gemuk2 ni.
teringin nak ada satu. huhuhu

CikPuan Azizah said...

eh comey lah.. gebu je...


tahniah! rezeki jugak tu..

nanakimie said...

hehe......harusla risau kan yui:)

domoknya meow tu....takut pulak nengok^-^

aTy _faRed~ said...

alahai rajin nyer awak yui..akak si rezqi baru beranak 3 tu pon akak dah penin..yer ar..lepas ni nak ade baby agi..nak di bagi orang pon terase sayang...lelagi sekarang dah larik2..comel jer..:) kaka hencem ar..!! tapi tak sesuai nak dikawenkan ngan rezqi..heheh..cukup ar sekali..;p

sis92 said...

wuu comel tapi nampak garang huhu

culik beliau

::CIK LYNN:: said...

waaa...gebunya dia!! =p

fieha said...

gemuknya dia...comel... :)

Azhafizah[フィザ] said...

baka ape ye kaka ni..tengok bulu ekor je panjang2..chubby so comel la.mesti best main main ngan kaka ni..main kejar kejar semput..hehe

IntaNBerliaN said...

bulu kucing tu nmpk cantiklah... :-)

adan said...

moknyer kaka..
muke garang je.. hehe.

fatin adawiah said...

ni bukan kaka yg nyanyi lagu dgn zizan 2 kan??hehe peace^^

Azee Hana said...

besarnya kucing tu..nak boleh??ngee

ikafantasi said...

alahai cantiknya bulu dia..mcm kucing parsi plak

NOOR FATIN said...

amboi comelnya dia. xlama lagi boleh kawin la tu.. hik3!

shiema sufian said...

comel (:

shida'R said...

ala..tucin comei..tp shida xdpt bela tucin..

MaYa MustWany said...

haha jantan tulen tuh..
de ke yang tak tulen gak?
agen cri jodoh eton.