tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, April 25, 2012

WW 43 - Menangis



nota kecik yui
Aku tak perasan plak ada
gambar laki len kat atas kanan tu!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

28 dak comei sayang YUI:

are_lin@yu said...

betul fakta ni..yg pertama ayu suka.kdg2 bla stress ngis rasa kurang sikit;-)

fieda said...

mmg menangis tu melegakan..

Anum said...

yes.. anum suka nangis hilangkan stress

IntaNBerliaN said...

menangis tu mmg mampu melegakan akak lah.. :-)

azam said...

TQ sharing

Linda Wahed said...

kaknda pun selalu nangis bila terlalu SETERES!! dan bila cik asbend tinggikan suara huhuhu...
Cair bila ngan asbend..
Batu dan keluli bila kena kutuk/marah ngan org lain..

nur anis said...

tapi kalau menangis banyak sangat rasa penat kan..

Saya Disini said...

patut sy suke nangis..hehe..baik upenye

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul3. saya setuju 200% :)

Eza Boom Boom said...

menangis tu buat kita tenang. InsyaAllah :)

Azzah said...

org tua kata nangis tu mcm cuci habuk dlam mata..

pena rozie said...

memang betul ilang kat stess....

eima said...

jarang menangis ...setahun pun mungkin hanya 3-5 kali je .... tu pun payah la ... lg 1 aku jarang stress...

klu aku stress aku slalu mrh org ...so org lain yg stress..muahahaha

uncHa said...

hee betul:)

EruzuLiyana said...

ni yang rasa nak nangis nih.
#homesick

huhuhu T____________T

Cik Anita said...

penat lah Yui nangis. nak happy2 ajer sekarang..hee

CikPuan Azizah said...

jijah memang jenis cepat menangis..cembeng katakan..hee

Istighfarin.com said...

hehe,,, aku juga sering nangis... Apa itu artinya aku cengeng?

Rapunzeel Cikilolo said...

bagus jugak kaki nanges macam aku ni jugak kan yui?

Masz Sidek said...

sy ni memang jenis cepat keluar air mata... kadang2 kena tegur pun boleh menangis... kalau baca novel, tengok drama, kadang2 tengok iklan pun menangis...

Aishah Jahirah said...

ye betul tu...menangis ada kebaikannye...jom nangis..;p

[sutera kasih] said...

baru lepas nangis :')

NOOR FATIN said...

dah lama xnangiss. huu

aimie amalina said...

heeee
sbb tu sy suke nangis
hahahahaha

MaYa MustWany said...

betul2.nangis lebih tenangkan jiwa gak

cik najihah said...

menangis boleh sihatkan mate..hihi bersihkan mate

Azhafizah[フィザ] said...

lepas menangis akan rasa lega sikit kan.

steffany daph said...

ohhh, ok. kalo ketawa sampai kluar air mata pun kira ok juga kot .XD