tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, April 25, 2012

Tido dalam mangkuk lagi besh!

Mungkin disebabkan keanak-anakan, tu jadi macam ini kan. Kalau boleh muat 5 beradik mereka, maunya semua masuk dalam mangkuk tu! Ini kira okay 2 ekor aje yang "peel" macam ini.


- Aip!! Nape kacau saya tito haaa! -


Tengok si putih, khusyuk aje tido. Oh ya, ini adalah anak terbaru Si Comel. Dia memang takde kerja lain selain makan,kuar,buat anak, balik rumah. Haaa. itula rutin harian dia.


nota kecik yui
Baru Putih mendapat nama
yang lain belum lagi ^__^
Total kucing = 19 ekor



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

48 dak comei sayang YUI:

Eza Boom Boom said...

kucing membiak dengan pesatnya.. hihikkk...:) cumel sangat kucing tu..

Anum said...

ala comelnya

uncHa said...

comelnya !!!!!!!!!!! hehe

Nor Nadiah said...

kucing yui eh...nak sekor..:)

Masz Sidek said...

heheh... kucing memang suka tidur macam tu...

p/s : anak kucing yg sy, adik dan mak sy tolong hari tu dah mati... ;'(

Aishah Jahirah said...

ramainya 19 semua...syok la dikelilingi meow2 yg manja....

sis92 said...

kucing mmg kadang perangai pelik sja je nak tarik phatian kita tau haha

Faizul Osman said...

wah!!! dah jd penternak kucing ni....

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/buat-pilihan-amat-menyusahkan.html

CikPuan Azizah said...

mak ai comeynya.. banyak 19 tu.. tak terbela..hee

mizzkechique said...

xsempit pulak kannn..haha

Nurul Husna Mohd Hassan said...

comel la yui... :)
kucing kat rumah saya pun sama, baru 2 hari beranak, dah pergi dating. hihi

Cik Nur said...

kiutnyerr..

fieda said...

comeynyer..

[sutera kasih] said...

alululu comelnya kucing2 tu yui,

Rapunzeel Cikilolo said...

banyak kucing yui? aku dah lame tak bela kucing banyak mcm tu. takde sape nak jaga pun...

eima said...

mata biru ... gilo la comey ...19 ????byknye

are_lin@yu said...

hihi comelnya dia ;-) lth kot.hehe

IntaNBerliaN said...

hihii muat pulak tu duk ber2 dalm tu..hihii

CheNamNam said...

huwaaa somel sangat-sangatttt....nak pinjam siputih bulehhh...*kenyit-kenyit mater*..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

arghhh comelnyerrrrrrrr....

Wanieys said...

banyaknyer 19 ekor semua...bagus la berbakti kpd haiwan dpt pahala

Mama Gee said...

alahaii geramnyaaa...ni yg rs membuak2 nk bela tuceng nih...huhu

♥ farhana ♥ said...

comelnyeeee..gerammmm...culik krg baru tau..hehe

Tihara said...

ololo tomey tangat..takleh laa..kalo ckp dgn kucing or baby mseti jd gini :)

eMMe said...

cumel la tido dlm bekas tu, elok je.. aman tenteram dua ekor dlm itu bekas, kucing Yui ya? bukan kucing copy paste kat mane2 ekk... heee~

nur anis said...

alahai...comel sangat nih..gerammmmmm...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam yui..elok namanya COMEL sbb kucen ni sangat comelll.
K.atie ni klu tgk kucen dr jauh xper..klu dia mai dekat mmg takottt...geli sebenarnya :D

Aien Alien said...

banyaknya kucing yui... :D

izan mama mia said...

suka kucing eks...sama cam mia ni suka kucing tapi kak takut kucing...hohohoo

ShahzCudin said...

wuuuu! 19 ekor kucing...byk btol

NOOR FATIN said...

comel2nyaaa!! heheh kdg2 anak kucing mmg mcm tu, nak jugak berkongsii

Shiema Sufian said...

Comelnyaaa :D

CintaKhadijah said...

19 hekor?? mak aihhh.. penternak kucing paling berjaya nih. hihi..:p

aimie amalina said...

alaaaahaiii
kenapalah comei benoooo

berebut nak dok dlm :p

Azmi Khan said...

wah....
kesian la kucing tu....
sempit kot...

Apex said...

comel loh...^___^V

Woofer Storm said...

banyaknya kucing dia,nak satu boleh?ehheeee

Mishter Izwän said...

bnyk nye smpai 19 . comel2 kucing tuh . .

nme putih. kampung lahh . letak nme bndar sikit , Bak kata aris dlm ombak rindu . hahaha

Nor Nadiah said...

nad dh byar tau..:D

http://www.nornadiah.com/2012/04/broadband-case-untuk-iqa-wangi.html

Pwincess sarah said...

auw,.. comelnya.. sayang sarah alergi ngan bulu binatang.. huhu..

Saya Disini said...

eh..comelnyer

nanakimie said...

byknya kucing yui..huhu...

Cik Anita said...

banyaknya kucing!!!

*pengsan*

Linda Wahed said...

kucing kaknda pun camtu..
Ibu dia beranak anak dia pun beranak.
Da mcm tempat pembiakan kucing plak...
huhuhu

MaYa MustWany said...

comelnya.geramnya tgk matanya.

anitadiana said...

kena bagi mangkuk yg besar ne yui..comelnya...

Azhafizah[フィザ] said...

comel giler dok dalam mangkuk tu..hehe..kalau fiza nampak ni dah lama fiza kacau dorang..geramm~

steffany daph said...

berapa umur kucing ni ? :D cuteee...