tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, April 26, 2012

ST 34 # - Ungkapan MAAF



Kata maaf memang mudah diungkapkan
TAPI
biarlah kata maaf itu dari hati yang
IKHLAS





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

34 dak comei sayang YUI:

uncHa said...

betul tu kak :) selamat pagi ye :)

Eza Boom Boom said...

Ikhlas tu tak dapat diungkap, kerana itu antara kita dengan Allah :)

Anum said...

betul2..
kalau ikhlas baru la akan rasa keamanan

Anum said...

betul2..
kalau ikhlas baru la akan rasa keamanan

are_lin@yu said...

betul tu kdg2 maaf hanya dimulut.huhu

Nida said...

Berkata maaf memang mudah.. namun hati yg terluka sukar sembuh..

Apa-apapun kemaafan adalah dendam yg terindah.

Aien Alien said...

keikhlasan mencerminkan segalanya.


perbuatan? kata-kata? kena ikhlas saat bermaaf-maafan :D

Masz Sidek said...

kata maaf biarlah ikhlas dr hati supaya tidak ada ungkit mengungkit di kemudian hari... dan hati pun aman dan tenang...

nur anis said...

betul betul..:)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul! saya sokong! jom sama-sama kita bersihkan hati :).

adan said...

ringkas dan ngam.. ikhlas hati bila nak maafkan seseorang.. bukannya lepas maafkan seseorang g heboh satu kg..

Ini Kisah Tia said...

saya dahn maafkan mereka :)

IntaNBerliaN said...

betoi tu.... maaf kn seseorg dgn penuh keikhlasan..

Cik Muda said...

moning yui....

maaf tu kata-kata yang paling bererti dalam dunia...bagi orang yang betul2 menghargai nya...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Dan lebih manis apabila kemaafan itu diterima dgn penuh keikhlasan hati.

nanakimie said...

betul betul betul:)

Cik Anita said...

minta maaf tau yui!!

eh?

hee

wahida said...

betul tu yui...

eima said...

dulu aku mmg slalu sebut p skrg aku org paling payah tatau nape ... mungkin aku dah tak sekudus dulu ??

teratak hati said...

betul tu,maaf senang nak ucapkan,ikhlas tu mmg susah..

Tihara said...

maaf yang acuh tak acuh camtu kan..

maaf ye yui kalau ada salah silap :)

[sutera kasih] said...

xpenah tahu, xpenah dgr..ok jom dgr hehe

Rapunzeel Cikilolo said...

kalau tak ikhlas tak payah mintak maaf la kot...

PELABUR EMAS PERAK said...

asalam ... salam kenal ... sudilah follow blog saya ..tq.

Shiema Sufian said...

waaaah, nice nice. shiema suka :D

CikPuan Azizah said...

setuju sgt...bukan minta maaf dr bibir saja.

Linda Wahed said...

betul2x

MaYa MustWany said...

betul tuh yui

Cik Puan Muda Umi said...

btol btol btol (gaya upin ipin) :D

NOOR FATIN said...

ikhlas mcm semut hitam, susah nak nampak. huu

anitadiana said...

iklas tu yg susah senenarnya...kekadang mulut boleh memafkan..tapi hati tak..

shahdiana said...

betul tu..yang penting ikhlas untuk memaafkan & melupakan...

Azhafizah[フィザ] said...

buat apa apa pun semua kene ikhlas.^_^

steffany daph said...

mesti ikhlass... baru senang hati :D